خبرچین/ مروری بر مهم‌ترین اخبار دیروز

وقتی کامیون‌ها سرویس مدارس می‌شوند!

ماجرای گورستان‌ها هم برای خودش داستانی شده. هرچه دیروز خواستیم در خبرچین درباره ماجرای فیلمی که ارژنگ امیرفضلی از تخریب محل دفن پدرش منتشر کرد، خبری برویم، گفتیم نه؛ شاید اوضاع درست شود. اما باز خبری آمده مبنی بر این‌که سه گورستان تاریخی در تبریز هم می‌خواهد به سرنوشت مشابهی دچار شود. انگار در آستانه عید و خانه‌تکانی نوروزی، بعضی‌ها بدشان نمی‌آید خانه‌های ابدی مردگان را هم تکانی بدهند!
کد خبر: ۱۱۲۵۲۹۹

آبگرفتگی معابر را زیاد دیده بودیم اما آبگرفتگی حاجی‌آباد فارس برای خودش نوبر است. عکس‌هایی که از این اتفاق منتشر شده، نشان می‌دهد آبگرفتگی آنقدر جدی است که دانش‌آموزان یک مدرسه با کامیون بیرون آمده و از مهلکه این آبگرفتگی گریخته‌اند! گفته شده شیب‌بندی نامناسب خیابان، باعث می‌شود دانش‌آموزان دبستان سمیه، پس از هر بارندگی مجبور شوند در محاصره آب بمانند!

خب دلمان خنک شد. دیروز همین‌جا نوشتیم خودروهای داخلی گران شده‌اند، امروز خبر رسید برخی خودروهای وارداتی ارزان شده و معلوم است خودروهایی مانند سانتافه که هفت میلیون و سراتو که چهار میلیون تومان ارزان شده‌اند، جلوی خودروهای تولید داخل کم آورده‌اند. نکند یک وقت فکر کنید این ارزانی وارداتی‌ها نتیجه کاهش قیمت دلار است...

حرف‌های لیلا حاتمی در نشست فیلم خوک در جشنواره برلین که حسابی مورد استقبال رسانه‌های بیگانه قرار گرفته بود، دیروز با جواب پروانه معصومی مواجه شد. این بازیگر به آن بازیگر گفت که «خانم لیلا حاتمی! مگر در کشورهای دیگر اعتراض را با بوسه جواب می‌دهند؟ اینجا که در اعتراضات چهار نفر را شهید کردند، این چه اعتراضی است؟ جاهای دیگر که مردم را به مسلسل می‌بندند.» حرف از اظهارنظرهای دو سلبریتی درباره اغتشاشات شد، بد نیست دو خبر از وضعیت حجاب در کشور را هم مرور کنیم که براساس اولی، رئیس سازمان اجتماعی کشور با اشاره به ارزشیابی‌های صورت گرفته در خصوص مقوله حجاب و عفاف گفته «95 درصد بانوان کشور به حجاب باور دارند.» خبر دوم هم مربوط به اظهارات علی‌آقای مطهری نایب‌رئیس مجلس است که تاکید کرده «هیچ سختگیری در اجباری بودن حجاب در کشور وجود ندارد». این اظهارنظرها درحالی است که علاوه بر گفته‌های اخیر لیلا حاتمی، رسانه‌های خارجی تازگی‌ها درباره وضع حجاب در کشور هم حساس شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها