رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: بزودی چهار اقامتگاه بوم گردی در بخش مرکزی و کوهسرخ شهرستان کاشمر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۲۱۶۱۰

به گزارش ایسنا، رضا یوسفی همچنین از به بهرهبرداری رسیدن کارگاه فرت بافی در روستای فرگ و شهر ریوش خبر داد و افزود: در شهر ریوش با حمایت شهرداری 20 دستگاه فرتبافی تهیه شده است.

وی با بیان اینکه در ورودی شهر ریوش فضای مناسبی برای صنایع دستی آماده شده است، عنوان کرد: جهت راهاندازی کارگاه فرتبافی شهر کاشمر منتظر تأمین اعتبار از مشاغل خانگی هستیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری در ادامه با اعلام اینکه بزودی چهار اقامتگاه بومگردی در شهرستان کاشمر به بهرهبرداری میرسد، افزود: موافقت اولیه سه اقامتگاه بوم گردی در روستاهای «ایور»، «فروتقه» و «طرق» جذب و اقامتگاه بومگردی شهر ریوش در ایام نوروز افتتاح میشود.

وی با بیان اینکه امیدواریم هرچه سریعتر برای این سه اقامتگاه اعتبارات مورد نیاز جذب شود، عنوان کرد: این سه طرح با پشتیبانیهای مشاغل خانگی افتتاح میشوند.

یوسفی با اشاره به اینکه امسال 515 میلیون تومان از اعتبارات اشغال شهرستان به حوزه مشاغل خانگی اختصاص یافته است، گفت: بزودی کارگاه گلیمبافی با اعتبار 50 میلیون تومان و اشتغالزایی 15 نفر به بهرهبرداری میرسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها