حرکت نمایشی علیرضا کار دستش داد

جهانبخش: قبول دارم! حرکتم هوشمندانه نبود

یک اشتباه از پسر خوش اخلاق فوتبال ایران، او را مورد هجمه گسترده‌ای از انتقاد قرار داد. هجمه‌ای که عذرخواهی علیرضا جهانبخش را در پی داشت.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۷۹

در جریان دیدار تیم رده سومی آلکمار هلند و روداکرکراد، وقتی آلکمار 2 بر یک از حریف خود پیش بود، علیرضا جهانبخش در یک صحنه در کنار زمین در جریان بازی پنجبار رو پایی زد. اقدامی که باعث عصبانیت تیم حریف شد. این بازی در نهایت با تساوی 2بر2 به پایان رسید تا صحنه روپایی زدنهای لژیونر ایرانی، به عنوان یک حرکت غیر ورزشی بیش از پیش پررنگ شود.

در پایان این بازی جان وندن بروم، سرمربی آلکمار با انتقاد از حرکت علیرضا جهانبخش، گفت: من از حرکت او ناراحت شدم، چون این حرکت بیاحترامی به حریف و احساس غرور و خودخواهی است. جهانبخش به صورت غیرعمد تیم حریف را عصبانی و انگیزه آنها را بیشتر کرد. او میتواند این حرکات را در تمرین انجام دهد نه در میدان مسابقه رسمی، متاسفانه ما در این بازی با این که خیلی خوب بازی کردیم، دو امتیاز از دست دادیم.

علیرضا جهانبخش هم درباره این حرکت و حواشی ایجاد شده بعد از آن گفت: بله قبول دارم. خیلی حرکت هوشمندانهای نبود و من این را قبول دارم. حرکت من باعث تحریک رقیب و تهاجمیتر شدن آنها شد. اما من این کار را عمدا انجام ندادم بلکه به صورت اتفاقی رخ داد و در یک لحظه بود. معمولا من چنین کارهایی انجام نمیدهم. این کار روش درستی برای نشان دادن اعتماد به نفس نیست. در آن صحنه وقتی کنار زمین بود توپ روی هوا بود و میخواستم با توپ حرکت کنم که البته قبول دارم حرکتم خوب نبود و از همه هواداران فوتبال عذرخواهی میکنم.

علیرضا جهانبخش، ملیپوش ایرانی تیم آلکمار که 90 دقیقه در بازی برابر روداکرکراد قعرجدولی حضور داشت از مجله فوتبال اینترنشنال هلند نمره 6 دریافت کرد که نمرهای متوسط بود. این مجله به نمایش 79 دقیقهای رضا قوچاننژاد، ملیپوش ایرانی تیم هیرنوین در مصاف خانگی برابر توئنته نیز نمره متوسط 6 داد. هیرنوین در این بازی با نتیجه 2 بر یک پیروز شد تا با 30 امتیاز در رده هشتم جدول اردویژه هلند قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها