منصور برزگر درباره جلسه اخیر شورای فنی کشتی آزاد که در نهایت به انتخاب مجدد رسول خادم تا رقابت‌های المپیک 2020 منجر شد گفت: نمی‌دانم قرار است او تا المپیک سرمربی تیم ملی بماند یا نه. او فعلا تا مسابقات جهانی سرمربی تیم ملی خواهد بود، برای المپیک هم باید صحبت کنیم اما فعلا چون مسائل کاری خیلی فشرده شده و وقت کافی نیز نداشتیم، تمامی اعضای شورای فنی متفق‌القول به این نتیجه رسیدند که خادم بهترین گزینه ممکن برای بدست گرفتن سرمربیگری تیم ملی است.
کد خبر: ۱۱۱۷۷۷۶

عضو شورای فنی کشتی آزاد درباره موضع خادم در این جلسه گفت: خادم اصرار داشت که فعلا صبر کنید و گزینههای مختلف را مورد بررسی قرار دهید اما همانطور که گفتم مسابقات مختلف را پیش رو داریم و تیم باید هر چه سریعتر ساخته و پرداخته شود، به همین دلیل نیز خادم به عنوان بهترین گزینه انتخاب شد. باید مسابقات پیش رو برگزار شود تا درباره آینده تصمیمگیری کنیم. وی تصریح کرد: ما دنبال این بودیم شخصی را پیدا کنیم که بتواند این بار سنگین را بکشد. با توجه به شناختی که از خادم و تواناییهای او داشتیم در حال حاضر وی مناسبترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی بود.

برزگر در پاسخ به این سوال که با توجه به اقدام خادم در واگذاری وظایف و اختیاراتش به حمید بنی تمیم، آیا خادم میتواند بخوبی هدایت آزادکاران را بر عهده داشته باشد؟ اظهار کرد: با این کار، خادم با فراغ بال میتواند بر روی مسائل تیم ملی تمرکز کند و وقت بگذارد. او ارتباط بسیار خوبی با کشتیگیران دارد و بیش از همه مربیان دیگر نسبت به شرایط آنها آگاه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها