پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا در کمتر از 48 ساعت دیگر بسته می‌شود و به نظر می‌رسد تیم‌های لیگ برتر انگلیس در این دوره بیش از دیگر لیگ‌های اروپایی شاهد رفت و آمد بازیکنان بوده است.
کد خبر: ۱۱۱۷۷۶۵

ویرجیل وندیک با 75 میلیون پوند به لیورپول آمد تا عنوان گرانقیمتترین مدافع دنیا را به خود اختصاص دهد و از طرف دیگر فیلیپه کوتینیو با رقمی نزدیک به 160 میلیون یورو به جمع شاگردان والورده در نوکمپ اضافه شد. جنگ دو تیم شهر منچستر بر سر خرید الکسیس سانچس را نیز قرمزها بردند و این مهاجم شیلیایی در ازای تعویض با مخیتاریان به توپچیهای لندن پیوست. در حالی که این پنجره نقل و انتقالی در حال بسته شدن است، اما هنوز هستند باشگاهها و بازیکنانی که ممکن است در همین مدت کوتاه تیم یا بازیکن جدیدی را انتخاب کنند.

آرسن ونگر اگرچه توانست مخیتاریان را به خدمت گرفته و قوای هجومی آرسنال را تقویت کند، اما طی دو هفته اخیر تمام فکر و ذهن مدیران این تیم شمال لندنی معطوف به خرید پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم دورتموند بوده است. در تازهترین خبرها و آنطور که نشریه آلمانی کیکر گزارش داده، به نظر میرسد پس از چند بار جواب منفی دورتموندیها به پیشنهاد مالی مدیران آرسنال، در نهایت انگلیسیها رقم درخواستی طرف مقابل را آماده کرده و در آستانه جذب اوبامیانگ هستند. در حالی که دو پیشنهاد قبلی آرسنال برای به خدمت گرفتن اوبامیانگ که گفته میشود در حدود 50 میلیون پوند بوده، مورد موافقت بوروسیا دورتموند قرار نگرفته بود، اکنون بر اساس گزارش «کیکر» آرسنال با پرداخت رقم درخواستی 63 میلیون یورویی (55 میلیون پوندی) دورتموند موافقت کرده است. طبق گزارشهای منتشرشده ممکن است اولیور ژیرو نیز راهی بورسیا دورتموند شود. در این میان گفته میشود اولیور ژیرو مهاجم فرانسوی آرسنال در جریان این مذاکرات به دورتموند میرود.

در این میان منچسترسیتی گرچه گوی رقابت بر سر سانچس را به رقیب همشهری باخت، اما هنوز بهدنبال جذب یک بازیکن دیگر است؛ البته آنها بازیکنی در پست دفاع وسط میخواهند. طی چند روز گذشته خبرهایی در مورد انتقال آیمریک لاپورته، مدافع تیم اسپانیایی اتلتیک بیلبائو با رقمی نزدیک به 65 میلیون یورو در رسانهها مطرح شد. البته پپ گواردیولا روز گذشته در این زمینه به خبرنگاران گفت: شاید در آینده این انتقال انجام شود، اما ما اخیرا 100 میلیون یورو صرف خرید یک بازیکن نکردیم، یا 90 یا 80 میلیون یورو. در نتیجه فعلا نمیتوانیم چنین رقمی پرداخت کنیم. این را باشگاه به من گفته است. واقعیت این است. البته ما پول زیادی خرج کرده‏ایم، اما درست مانند تیمهای دیگر. گرچه انتقال لاپورته با این اظهارنظر تاحدود زیادی منتفی شده است، اما گزارشهای خبری حاکی از این است که سیتیزنها برای دفاع وسط خود روی جانی اِونز مدافع وستبروم حساب باز کردهاند. در این میان گفته میشود فِرد، هافبک برزیلی تیم شاختار ممکن است با رقمی نزدیک به 45 میلیون پوند به اتحاد بیاید.

لوکاس مورا برزیلی بازیکن دیگری است که احتمال دارد در همین چند ساعت باقی مانده از زمان نقل و انتقالات، تیم جدیدی را برای خود انتخاب کند. هافبک پاری سنرژمن بعد از آمدن نیمار و امباپه به این تیم، موقعیت خود را از دست داده و طی چند هفته گذشته بارها از ترک این تیم سخن به میان آورده است. به نظر میرسد در میان مشتریان اروپایی، باشگاه انگلیسی تاتنهام با پرداخت 25 میلیون پوند، بیش از بقیه شانس به خدمت گرفتن او را داشته باشد. در طرف مقابل نیز PSG پس از خرید بازیکنان گرانقیمتی همچون نیمار و امباپه در تابستان گذشته، نیاز دارد با فروش چند بازیکن تا حدودی این هزینهها را جبران کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها