شرکت هواپیمایی آلاسکا ادعا می‌کند جالب‌ترین لباس مهمانداران هواپیما را در جهان طراحی کرده است!
کد خبر: ۱۱۱۵۷۳۸

به گزارش فردا نیوز، این لباسها که برای کادر پرواز و کارکنان زمینی فرودگاه توسط لولی یانگ، یک طراح سطح بالای مد، طراحی شده است اخیرا در یکی از آشیانههای این شرکت رونمایی شد. از هفته آینده 130 نفر از کادر پرواز و کارکنان این شرکت به مدت دو ماه به طور آزمایشی یونیفرم جدید این شرکت را میپوشند.

تمرین راه رفتن روی ماه

زمانی که طرح «آپولو» در مراحل آغازین خود بود، چگونگی راه رفتن بر سطح ماه یکی از معضلات پیش روی دانشمندان به شمار میرفت. با توجه به این که جاذبه ماه تقریبا یک ششم زمین است، طبیعتا فضانوردی که عادت به راه رفتن در جاذبه زمین را دارد نمیتواند براحتی در سطح ماه قدم بردارد. به گزارش ایسنا، کارشناسان بعد از بحث و مشورتهای طولانی به این نتیجه رسیدند که بهترین راه حل برای آموزش فضانوردان، قدم زدن افقی است! برای انجام این تمرین البته به وسایل و تجهیزات مخصوصی نیاز بود. بازویی که از آن آویزههایی به لباس فضانورد باید نصب میشد. این آویزهها از جنس فنر یا لاستیک بود تا از فشار جاذبه زمین کم کند و در عین حال وضعیت غیرثابتی را برای فضانورد بهوجود آورد. به این ترتیب فضانوردان ساعتهای متمادی باید تمرین میکردند تا یک بار دیگر در زندگی راه رفتن را یاد بگیرند البته این بار نه در طفولیت و نه برای قدمهای اول بر روی زمین، بلکه برای راه رفتن بر سطح ماه.

تنفر جهان از ترامپ

ترامپ در پایان اولین سال ریاستجمهوری خود براساس گزارش موسسه گالوپ از محبوبیت 37 درصدی برخوردار است که پایینترین حد محبوبیت برای یک رئیسجمهور در تاریخ آمریکا بعد از اولین سال ریاست جمهوری است. به گزارش فرارو هنگامی که ترامپ در 20 ژانویه سال 2017 کار خود را آغاز کرد، کمترین میزان محبوبیت را میان روسایجمهور آمریکا داشت و در انتخابات نیز با درصد ضعیفی پیروز شد.

براساس نظرسنجی دیگری از گالوپ بجز مردم روسیه و اسرائیل بقیه مردم جهان از ترامپ متنفرند. توییتهای جنجالی با اکانت شخصی، وعده ساختن دیوار مکزیک، تغییر قانون مهاجرت به آمریکا، ادعای ایجاد 25 میلیون شغل برای مردم آمریکا در مدت ده سال، تغییر در طرح بیمه درمانی دوران اوباما، تهدید خروج از برجام، خارج شدن از معاهده آب و هوایی پاریس، جنگ لفظی کاخ سفید و کره شمالی، حاشیههای خانوادگی و سرانجام تعطیلی دولت آمریکا از جمله خبرهای جنجالی دولت ترامپ در سال 2017 و آغاز سال 2018 میلادی بود.

بوی بد داعش در موصل

نیروهای عراقی در شهر موصل تعدادی جسد متعلق به عناصر داعش را پیدا کردند که بوی تعفن آنها شهر را پر کرده است.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری فرانسه تصاویری را منتشر کرده که مربوط به اجساد نیروهای داعش در خانههایی واقع در کرانه رود فرات است که در آنها نیروهای داعش با نیروهای عراقی از اکتبر 2016 درگیر بودهاند. حدود شش ماه پیش دولت عراق پیروزی خود بر این گروه تروریستی در شهر موصل، واقع در 460 کیلومتری بغداد و طرد آن را از شهر اعلام کرد. داعش از سال 2014 بر این شهر مسلط شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها