عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97،مصوبه این کمیسیون را درباره تعیین سقف و میزان پرداخت‌های نجومی پاداش‌های پایان خدمت، تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۱۵۰۱۱

جبار کوچکی نژاد در گفتوگو با خانه ملت، در خصوص پاداش پایان خدمت بازنشستگان، اظهار کرد: یکسانسازی به طبقات که حقوق پایینی را دریافت میکنند، آسیبی وارد نمیکند. حداقل حقوق در حال حاضر یک میلیون و 200 هزار تومان است که هفت برابر آن حدود هشت میلیون تومان میشود.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 با بیان اینکه فردی که هشت میلیون تومان بگیرد،میتواند پاداش پایان خدمت خود را بهصورت کامل دریافت کند، گفت: اما افرادی که ده میلیون تومان حقوق دریافت میکنند، ممکن است حدود 30 تا 40 میلیون تومان از پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سقفی برای دریافت پاداش پایان خدمت در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این سقف به میزان هفت برابر حداقل حقوق است و این میزان بر اساس دیدگاه ما حدود 200 تا 250 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه افرادی که بازنشسته میشوند،میتوانند تا سقف حدود 280 میلیون تومان پاداش دریافت کنند، تصریح کرد: در حال حاضر افرادی هستند که 900 میلیون تا یک میلیارد تومان پاداش پایان خدمت دریافت میکنند.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 با تاکید بر اینکه تا زمانی که با مشکلات اقتصادی دست به گریبان هستیم، نباید اینگونه پاداشها را پرداخت کنیم و این اقدام صحیح نیست، خاطرنشان کرد: میزان پاداش پایان خدمت باید کاهش پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها