همان طور که همه ما می دانیم، گوشی های پرچمدار گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ در آینده ای نزدیک به صورت رسمی معرفی خواهند شد. حتی رئیس بخش موبایل سامسونگ، یعنی آقای DJ Koh، هم این مطلب را تأیید کرده و گفته است گوشی های جدید این شرکت در کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2018) که از تاریخ 26 فوریه آغاز به کار خواهد کرد، معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۰۴۱
تاریخ عرضه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ فاش شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، تاریخ به ما نشان داده که معرفی یک گوشی و عرضه آن به بازار، دو مسئله کاملاً متفاوت هستند. بنابراین، سؤال اینجاست که چه مدتی طول خواهد کشید تا گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس راهی فروشگاه ها شده و در دسترس خریداران قرار بگیرند؟

ایوان بلاس (Evan Blass) احتمالاً کسی است که جواب این سؤال را می داند. این شخص که یکی از فاش کنندگان مطرح اطلاعات گوشی های معرفی نشده، می باشد و پیش از این نیز بارها توانسته جزئیات خوبی از محصولات مختلف را قبل از رونمایی رسمی آن ها در اختیار عموم قرار دهد، امروز با ارسال یک توییت اطلاعاتی را در مورد پرچمدارهای آینده سامسونگ فاش کرده که در ادامه خواهید خواهند. این طور که گفته شده، این اطلاعات از طریق یکی از مدیران اجرایی ارشد سامسونگ به بیرون درز کرده است.

با توجه به توییت ارسال شده توسط ایوان بلاس، گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در تاریخ 26 فوریه (7 اسفند) رونمایی خواهند شد، پیش فروش آن ها از تاریخ 1 مارس (10 اسفند) آغاز شده و در نهایت در تاریخ 16 مارس (25 اسفند) راهی بازار خواهند شد.

خوب همان طور که اشاره کردیم، 26 فوریه روز آغاز به کار کنگره جهانی موبایل 2018 است. بنابراین هیچ جای تعجبی ندارد که سامسونگ در این رویداد بزرگ اقدام به رونمایی از پرچمدارهای جدید خود کند. بسیاری از شرکت ها این کار را انجام می دهند و از طرف دیگر با معرفی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در روز اول MWC، بازدید کنندگان در روزهای آتی فرصت خواهند داشت تا این گوشی ها را از نزدیک تست کرده و با قابلیت های آن ها هر چه بیشتر آشنا شوند.

ایوان بلاس ادعا کرده که پیش سفارش پرچمدارهای جدید سامسونگ از تاریخ 1 مارس آغاز خواهد شد، یعنی دقیقاً همان روزی که کنگره جهانی موبایل پایان می یابد. پس از آن، ارسال گوشی های سفارش شده به کاربران از روز 16 مارس، یعنی با گذشت کمی بیش از دو هفته از آغاز ثبت سفارشات، شروع خواهد شد. این ادعاها نیز کاملاً منطقی و درست به نظر می رسند و با سبک و سیاق سامسونگ در سال های گذشته نیز همخوانی دارند. شانزدهم مارس روز جمعه است و از همین رو احتمالاً سامسونگ این تاریخ را برای شروع عرضه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس انتخاب کرده تا علاقه مندان بتوانند در فرصت تعطیلات آخر هفته، از فروشگاه های محلی خود بازدید نموده و نگاهی به این گوشی های جدید بیندازند.

البته با توجه به اینکه گلکسی اس 8 در سال گذشته میلادی در تاریخ 21 آوریل عرضه شده بود، ممکن است این سؤال برایتان پیش بیاید که چرا سامسونگ قبل از کامل شدن دوره یکساله این گوشی، قصد عرضه مدل های جدید را دارد. در پاسخ باید گفت، گلکسی اس 9 عرضه زود هنگام ندارد، بلکه این پرچمدارهای سال گذشته بودند که کمی تأخیر داشتند و دیرتر راهی بازار شدند. سامسونگ در سال گذشته میلادی و پس از اتفاقاتی که برای گلکسی نوت 7 افتاد، مدت زمان بیشتری را صرف بهبود و ایمن سازی خط تولید گوشی های خود نموود و همین مسئله هم باعث شد تا عرضه گلکسی اس 8 کمی عقب بیفتد. اکنون که این مشکلات دیگر وجود ندارند، گلکسی اس 9 می تواند به موقع وارد بازار شده و برنامه عرضه پرچمدارهای سامسونگ را به روال سابق خود برگرداند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها