این روزها پژمان منتظری بیش از هر زمان دیگری تحت فشار است. او البته تلاش می‌کند از حواشی به دور باشد و تمرکزش را روی تمرینات و بازی‌ها بگذارد. این بازیکن روز شنبه به اردوی تیم ملی رفت تا تمرینات ریکاوری بدنی و روحی را سپری و اتفاقات بدی که برایش در بازی سایپا افتاد را فراموش کند.
کد خبر: ۱۱۱۳۰۱۴

منتظری امسال پس از چند فصل دوری از استقلال، دوباره به این تیم بازگشت تا سال منتهی به جامجهانی را در تیم محبوبش باشد. او یکی از بمبهای نقل و انتقالاتی آبیها بود، اما یک برخورد در تمرین باعث شد مدافع ملیپوش استقلال از ناحیه شانه دچار مصدومیت شود و دست خود را به تیغ جراحان بسپارد. منتظری تا نیمفصل نتوانست برای استقلالیها به میدان برود و رفته رفته خودش را به مرز آمادگی رساند. او در بازی برابر تراکتورسازی در ترکیب اصلی تیم شفر حضور داشت، اما نیمکت نشینیاش در بازی برابر سایپا حرف و حدیثهایی به پا کرد. منتظری نیمه دوم بازی برابر سایپا به میدان آمد و روی گل نارنجی پوشها هم مقصر بود و همین موضوع باعث شد تا شایعه جدایی او از استقلال شنیده شود. پژمان اما وقتی با این سوال روبهرو میشود که آیا میخواهی از استقلال بروی، بدون اینکه پاسخی بدهد، میگوید: «ببینید من مدتها مصدوم بودم. طبیعی است که وقتی به زمین میروم هنوز ترس از مصدومیت دارم.» او مکثی میکند و ادامه میدهد: «میترسم با یک ضربه کوچک دوباره مصدوم شوم و جامجهانی را از دست بدهم. هدف من بازی در جامجهانی است و برای آن برنامههای زیادی دارم و همین موضوع از لحاظ فکری بسیار روی من تاثیر گذاشته است. میخواهم با آمادگی کامل به میدان بروم تا دچار مصدومیت دوباره نشوم.»

البته او در حرفهایش اصلا به این اشارهای نمیکند که قصد دارد در استقلال هم خوش بدرخشد و دوباره تبدیل به یک مدافع ششدانگ شود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها