کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در شش ماه باقی‌ مانده تا آغاز جام جهانی 2018 روسیه بی‌صبرانه منتظر بازی در باشگاهی اروپایی هستم.
کد خبر: ۱۱۱۲۷۳۹

اشکان دژاگه در گفتوگو با روزنامه الوطن قطر درباره احتمال انتقالش به لیگ ستارگان قطر گفت: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد و مدیر برنامههایم نیز صحبتی در این رابطه نکرده است. البته به یکی از باشگاههای قطر رفتم، اما فعلا پیشنهادهایی از اروپا دارم. بیصبرانه منتظر بازی در اروپا حداقل برای شش ماه آینده تا آغاز جام جهانی 2018 روسیه هستم. جام جهانی فوتبال برای من یک هدف بزرگ است و میخواهم به صورت کامل مهیای این رقابتها شوم.

وی افزود: ارتباط کاری من با تیم ولفسبورگ آلمان پایان یافته و چیزی برای گفتن ندارم. به طور کلی میتوانم بگویم که روزهای آینده برای معرفی تیم جدیدم تعیینکننده خواهد بود.

دژاگه درباره باشگاه العربی و مشکلات مالی که با این باشگاه داشت، اظهار کرد: نمیخواهم در اینباره صحبتی بکنم. به دورهای که در تیم العربی بودم و هوادارانش احترام میگذارم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره پیوستن وسلی اسنایدر به تیم الغرافه گفت: او یک بازیکن فوقالعاده در لیگ ستارگان قطر خواهد بود، زیرا یک بازیکن دارای تجربه و سوابق جهانی است. حضور او باعث پیشرفت و ارزش لیگ ستارگان قطر میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها