اختتامیه‌ هشتمین جشنواره مردمی عمار

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار با قدردانی از برگزیدگان این جشنواره همراه با پاسداشت ویژه امرالله احمدجو در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۴۷۱

در مراسم اختتامیه رضا برجی، از داوران بخش جنگ نرم هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار با اشاره به بخش اقتصاد مقاومتی جشنواره عمار،افزود: تبریز به عنوان پایتخت جهان اسلام در سال 2018 شناخته شد و لباسی که به تن دارم، کار روستای کندوان تبریز است و میخواهم بگویم،بیاییم از کار تولیدکنندگان داخلی استفاده وحمایت کنیم.

وحید جلیلی، رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره مردمی فیلم عمار نیز در این مراسم در سخنانی با قدردانی از کسانی که در جشن هنر انقلاب حاضر شدند، گفت: در دورههای گذشته سعی کردیم از چهرههای مردمی برجسته عرصه فیلمسازی قدردانی کنیم که از جمله اینها میتوان به امیرقویدل، داوود میرباقری، فرجالله سلحشور، مسعود دهنمکی، ابوالقاسم طالبی، جعفری جوزانی و حسین زندباف اشاره کرد.

او با بیان اینکه امشب بنا داریم به پاس خدمتی که امرالله احمدجو در خدمت به سینمای مردمی انجام داد از این کارگردان باسابقه سینمای ایران تشکر کنیم، اظهار کرد: احمدجو با نگاه دقیق مردم شناسانه، تاریخ پرفراز و نشیب ملت را روایت کرد.

همچنین در این مراسم عباس سلیمی نمین، داور بخش تاریخ معاصر جشنواره عمار در سخنانی خطاب به برخی سخنرانان مراسم که علیه صدا و سیما انتقاداتی داشتند، گفت: انتقادی که در این جلسه به عملکرد صدا و سیما درمورد نحوه پوشش وقایع اخیرکشور مطرح شد، وارد نیست. در حقیقت این سخنان را ظلمی علیه صدا و سیما ارزیابی کردم. علت تاخیر رسانه ملی در پوششندادن وقایع اخیر تصمیمی بود که توسط شورای عالی امنیت ملی کشور گرفته شده بود و انتقاداتی که در این برنامه مطرح شد، خیلی دقیق نبود.

پایان بخش مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار ترانه «داستان سیزده» با اجرای مشترک علی نصیرنژاد و مجتبی اللهوردی بود که برای اولین بار در این مراسم رونمایی شد./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها