ایگور به تهران فراخوانده شد

برنامه ریزی برای روزهای بدون داورزنی

بعد از انتخاب احمد ضیایی به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون والیبال اینک همه منتظرند تا برنامه‌ریزی والیبال را با رئیس جدید شاهد باشند.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۲۵

مهمترین نکتهای که بعد از انتخاب ضیایی مطرح شده برنامهریزی برای تیم ملی والیبال است. تیم ملی در سال 2018 برنامه فشردهای دارد زیرا علاوه بر بازیهای آسیایی باید برنامهریزی مناسبی برای رقابتهای لیگ جهانی داشته باشد که امسال به لیگ ملتها تغییر نام داده است. باوجود برگزاری لیگ برتر والیبال، فعالیتهای تیم ملی زیرپوستی دنبال میشود و مسئولان فدراسیون مشغول برنامهریزی برای این تیم هستند از جمله اینکه برنامهها باید با حضور ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی تنظیم شود. به همین دلیل سرمربی تیم ملی در راه تهران است.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی درباره این برنامهها میگوید: ایگور کولاکوویچ یکشنبه 24 دی در تهران است و هدف ایگور نظارت بر لیگ برتر و بازیهای لیگ یک و سپس برنامهریزی برای تیم ملی است. تدوین برنامههای آماده سازی تیم ملی شامل نحوه تشکیل و زمانبندی اردوها از جمله اهداف نشستهای آینده رئیس جدید با ایگور است.

به گفته امیر خوش خبر، ایگور میخواهد دو تیم الف و ب را به طور همزمان در اختیار داشته باشد و برنامههای هر دو تیم با نظر او پیش برود. این برنامه با توجه به حجم رقابتها و فشردگی بازیها در سال 2018 مورد نظر سرمربی تیم ملی است که با اولویتبندی رقابتها، تیمهای ملی را با نفرات مختلف به تورنمنتهای متعدد اعزام کنند.

برنامههای ایگور گرچه در دوران ریاست محمدرضا داورزنی در زمان ریاست وی آغاز شده و تا المپیک 2020 ادامه دارد اما با روی کار آمدن ضیایی و تغییراتی که ممکن است در برخی رویدادها ایجاد شود با نسخهای خاص در دوران جدید والیبال پیچیده میشود.

قرار است ایگور شهرهای بیشتری را به عنوان هدف و ماموریت خود زیر نظر داشته باشد و با سرکشی به رقابتهای مختلف، جمعیت زیادتری از بازیکنان والیبال را رصد کند.

خوشخبر درباره برنامههای دیگر کولاکوویچ میگوید: قرار است ایگور سمیناری یک روزه و تخصصی را با عنوان «تاکتیکهای پیشرفته دفاعی» برگزار کند که این کار با هدف ارتقای دانش فنی مربیان برگزار خواهد شد. او همچنین نشستی با مربیان تمامی ردههای ملی خواهد داشت.

سرپرست تیم ملی والیبال هم با ما موافق است که بازیهای لیگ ملتهای والیبال، بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا و رقابتهای قهرمانی جهان فرصتی برای سر خاراندن مجموعه فدراسیون والیبال بویژه ایگور کولاکوویچ باقی نمیگذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها