پرویز مظلومی یکی از مربیان محبوب بین هواداران استقلال است. مربی‌ای که استقلال با هدایت او چهاربار پشت سر هم توانسته پرسپولیس را شکست بدهد و بیشتر محبوبیت او به همان دوران برمی‌گردد. پیروزی 4 بر صفر آبی‌ها مقابل صنعت نفت باعث شد دقایقی با پرویز مظلومی که برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی رفته بود، گفت‌وگو کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۷۲۹۴

حضور شما در ورزشگاه آزادی برای هواداران استقلال جالب بود.حسابی هم مورد تشویق قرار گرفتید.

هواداران که همیشه به بنده لطف داشته‌اند. خدا را شکر که قدمم برای استقلال خیر بود.مدیران باشگاه بنده را دعوت کردند. من هم قبول کردم به ورزشگاه بروم. حالا که از استقلال دور هستم، می‌توانم به عنوان یک هوادار به ورزشگاه بروم یا از راه دور برای تیمم دعا کنم.

این احتمال وجود دارد که مظلومی روزی دوباره به استقلال برگردد؟

مهم حضور من نیست. مهم این است که برای موفقیت استقلال هر کاری که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم حتی اگر به عنوان تماشاگر راهی ورزشگاه شوم. زمانی که در استقلال بودم از من حمایت شد حالا هم من از شفر حمایت می‌کنم تا استقلال نتایج خوبی بگیرد.

نظر شما درباره پیروزی 4 بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت چیست؟

هم خوشحال شدم و هم ناراحت. استقلال تیم سابقم بوده و صنعت نفت تیم شهرم. اصلا دوست نداشتم صنعت نفت با چنین نتیجه‌ای شکست بخورد. البته فوتبال است و از این اتفاق‌ها زیاد می‌افتد.

خیلی‌ها بر این عقیده هستند که می‌توان به این استقلال امیدوار بود.نظر شما چیست؟

استقلال این روزها خوب بازی می‌کند و روند روبه‌رشدی داشته است.فکر می‌کنم در ماه‌های قبل ناهماهنگی باعث شده بود تا استقلال نتیجه نگیرد. هر چه از لیگ می‌گذرد این هماهنگی بیشتر می‌شود. خوشبختانه از نظر روحی و روانی حالا تیم در شرایط خوبی قرار دارد و این اتفاق می‌تواند به گرفتن نتایج بهتر کمک کند. بازیکنان بخوبی یکدیگر را پیدا می‌کنند و فکر می‌کنم با ادامه این روند روزهای خوبی در انتظار استقلال باشد. من که به‌عنوان یک استقلالی امیدوارم این اتفاق بیفتد.

پرویز مظلومی این روزها چکار می‌کند؟

کار خاصی نمی‌کنم.

پیشنهاد نفت تهران به شما تا چه اندازه جدی بود؟

قبول نکردم. آنها به من لطف داشتند اما در این شرایط ترجیح دادم این پیشنهاد را قبول نکنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها