مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: ‌یکی از تکالیفی که شورای شهر در تدوین بودجه سال 1397 برای شهرداری تهران مشخص کرده است، کاهش 10درصدی کمک‌های شهرداری تهران به سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه است؛ به این معنا که 5درصد از کمک‌های شهرداری براساس عملکرد سازمان‌ها و شرکت‌ها در سال 1395کاهش یابد و 5 درصد از طریق منابع درآمدی آنها تأمین شود.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۱۵

به گزارش جام‌جم، مهدی پندار‌افزود: با توجه به رشد حداقل 10درصد حقوق، مزایا و شاخص بهای قیمت سال 95 نسبت به سال 96، تحقق تکلیف بسیار سخت است؛ اما شهرداری نهایت تلاش خود را برای جامعیت بخشیدن به این تکلیف به کار خواهد بست.

وی با تأکید بر این که بودجه سال 1397 شهرداری تهران یک بودجه انقباضی خواهد بود، عنوان کرد: در بودجه سال آینده 10 درصد افزایش حقوق و مزایای کارکنان و 12 درصد افزایش حقوق و مزایای کارگران در نظر گرفته شده است، که ممکن است با توجه به مصوبه شورای عالی کار و هیأت وزیران این رقم تغییرکند.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران بیان کرد: شهرداری تهران، بدهی بسیار زیادی دارد که این بدهی از مدیریت شهری گذشته باقیمانده و باید برای تسویه آن در بودجه سال آینده و سال‌های بعد برنامه مشخصی وجود داشته باشد.

پندار، با بیان این که در بودجه سال آینده در قسمت مربوط به پروژه‌های عمرانی در دست اجرا کاهشی اتفاق نمی‌افتد، تصریح کرد: پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی آنها بیش از 50 درصد باشد و سال آینده به اتمام برسند، در اولویت قرار می‌گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها