نشست علمی مدیریت فرهنگ در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۶۰۷۹

به گزارش مهر، ‌از آنجا که رسالت اساسی موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، پژوهش در زمینه معارف انقلاب اسلامی است در راستای تحقق این موضوع، کارگروه‌های پژوهشی موسسه به‌عنوان محملی برای بهره‌گیری از ظرفیت علمی نخبگان و اندیشمندان در رشته‌های مختلف علمی در کنار بهره‌گیری از قالب‌های مختلف، سلسله نشست‌های تخصصی را با حضور کارشناسان و متخصصان حوزه‌های مختلف برگزار می‌کنند.

آن‌طور که در توضیح این رویداد آمده، نشست‌های علمی کارگروه‌های شورای پژوهش موسسه انقلاب اسلامی در راستای تبیین محفلی علمی و تخصصی است؛ تولید محتوای علمی و ترویج موضوعات حائز اولویت پژوهشی در هر کارگروه. هر نشست علمی با حضور اندیشمندان و صاحب‌نظران در حوزه علمی خاصی به‌منظور ارائه دیدگاه‌ها، ارائه نتایج پژوهش‌های علمی، نقادی، بحث و تبادل‌نظر درباره آن برگزار می‌شود. مخاطبان نشست‌های علمی کارگروه‌ها نیز نخبگان و صاحب‌نظران علمی، پژوهشگران، استادان حوزه و دانشگاه و طلاب و دانشجویان و نیز فعالان تشکل‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هستند.

بر همین اساس، نشست علمی مدیریت فرهنگ در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (نظریه باغبانی فرهنگ) با ارائه فرزاد جهان‌بین و نقادی حسن علی‌اکبری و مصباح‌الهدی باقری، با حضور جمعی از محققان و اندیشمندان، روز چهارشنبه 6 دی‌ از ساعت 14 تا 17 در موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها