لیگ برتر بسکتبال در هفته چهاردهم دنبال شد

نمایش خوب جوانان مقابل مدعیان

هر چند صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در گرگان،‌ سه وقت 10 دقیقه‌ای دشوار را برابر شهرداری پشت سر گذاشت، اما در پایان باز این تیم پتروشیمی بندرامام بود که پیشتازی بدون شکست خود را ادامه داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۵۷۱

لیگ برتر بسکتبال در دور پنجم بازی‌های برگشت خود پتروشیمی بندرامام، شهرداری تبریز، نیروی زمینی و نفت آبادان را تیم‌های پیروز معرفی کرد.

در این بازی‌ها تیم شهرداری تبریز که آخرین بار در تهران مقابل مهرام شکست خورده بود، بعد از سه هفته برای بازی مقابل دانشگاه آزاد به تهران بازگشت و این بار با دست پر به تبریز رفت. این مسابقه با اعتراض سرمربی تیم دانشگاه آزاد در ثانیه‌های پایانی نیمه اول، پر تنش دنبال شد. فرزاد کوهیان،‌ سرمربی تیم تهرانی به عملکرد داوران اعتراض کرد و نیمکت تیمش به هم ریخت.او درباره این لحظه‌ها گفت: هر کسی ظرفیتی دارد و بالاخره جایی این ظرفیت تمام می‌شود.

در پایان بازی آرن داوودی با 15 امتیاز، 6 ریباند و 4 پاس منجر به گل بهترین بازیکن شهرداری تبریز بود. در آن سو، حامد سهراب‌نژاد با 15 امتیاز و 4 ریباند از تجربه‌اش برای دانشگاه آزاد استفاده کرد.

بازی نفت در آبادان با مهرام نوسانات زیادی داشت. جوانان مهرام بعد از این که با شروع توفانی نفتی‌ها غافلگیر شده بودند، نیمه نخست را با عقب‌ماندگی 19 امتیاز و نتیجه 57 بر 38 به رختکن رفتند. در نیمه دوم بویژه در دقایق پایانی مهرامی‌ها اختلاف امتیازات را جبران کردند و در آستانه پیروزی قرار داشتند که موقعیت‌های خوب حمله این تیم با اشتباهات فردی بازیکنان از دست رفت. تشویق تماشاگران آبادانی هم بیانگر رضایت آنها از بازی بویژه نمایش خوب جوانان مهرام بود.

محمد جمشیدی با 15 امتیاز، 5 ریباند و 5 پاس منجر به گل بهترین بازیکن نفت بود و محمد یوسف‌وند با 14 امتیاز و 13 ریباند به همراه حامد حسین‌زاده با 23 امتیاز و 7 ریباند بهترین بازیکنان مهرام در این مسابقه بودند.

در ادامه بازی‌های هفته چهاردهم، تیم نیروی زمینی برای اولین بار در نیم‌فصل دوم با نتیجه 51 بر 43 مقابل رعد پدافند خوزستان به پیروزی رسید و تا رده پنجم صعود کرد.

پتروشیمی بندرامام هم روز راحتی در گرگان نداشت و در پایان سه وقت 10 دقیقه‌ای 60 بر 59 عقب بود، اما در وقت چهارم به برتری رسید. این مسابقه به همراه بازی مهرام با نفت، حضور خوب جوانان بسکتبال مقابل مدعیان قهرمانی این دوره از بازی‌های لیگ را به نمایش گذاشت.

نتایج

نفت آبادان 86 ـ مهرام تهران 85

رعد پدافند خوزستان 43 ـ نیروی زمینی 51

دانشگاه‌ آزاد 56 ـ شهرداری تبریز 78

شهرداری گرگان 74 ـ پتروشیمی بندر امام 88

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها