مراسم اکران خصوصی «اشنوگل» به کارگردانی مشترک هادی حاجتمند و علی سلیمانی با ادای احترام به خانواده شهدا در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۸۵۰

در این مراسم که شامگاه شنبه برگزار شد، محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانواده شهدا از جمله خانواده شهید محمود کاوه، دو کارگردان فیلم و بازیگران این فیلم سینمایی از جمله برزو ارجمند، ماه‌چهره خلیلی و کاوه سماک‌باشی حضور داشتند.

محمود صلاحی در این مراسم تصریح کرد: وقتی به من گفتند خانواده شهدا و دختر شهید محمود کاوه در این مراسم حضور خواهند داشت، بر خود لازم دانستم حتما در اینجا حضور پیدا کنم. امیدوارم فیلم‌های سینمای دفاع مقدس رونق بیشتری در سینمای ایران داشته باشد.

او افزود: آقای اصغری پیش از این تهیه‌کننده کارهای فاخری از جمله «شور شیرین» درخصوص داستان زندگی شهید محمود کاوه و «به کبودی یاس» درباره شخصیت شهید عبدالحسین برونسی بوده‌اند. این بار هم در فیلم اشنوگل به موضوع شهدای غواص پرداخته‌اند. جا دارد همین‌جا از او تشکر کنم. ما الان هرچه در زندگیمان داریم به برکت خون شهداست.

در ادامه این مراسم، علی سلیمانی کارگردان فیلم با تشکر از حضور خانواده شهدا در این مراسم در سخنانی کوتاه اظهار کرد: ایده اولیه این فیلم از هادی حاجتمند بود. این فیلم با شرایط خیلی سخت ساخته شد و امیدوارم از دیدن آن خوشتان بیاید.

برزو ارجمند، نقش اصلی این فیلم نیز در ادامه سخنان علی سلیمانی گفت: در لحظات فیلمبرداری با شرایط سخت و هوای گرم دست و پنجه نرم کردیم. علاوه بر این، متاسفانه تولیدکنندگان اشنوگل باوجود تلاش‌هایشان نتوانستند از هیچ ارگانی بودجه بگیرند. اما فکر می‌کنم نتیجه کار آبرومند و قابل دفاع است.

او افزود: این فیلم به نوعی ادای دین به کسانی است که رفتند تا ما بمانیم. جانشان را فدا کردند تا ما بایستیم.

ماه چهره خلیلی، دیگر بازیگر فیلم سینمایی اشنوگل درباره این فیلم توضیح داد: اشنوگل با حداقل هزینه و در مدت یک ماه فیلمبرداری شد. شاید اگر بودجه بیشتری داشتیم، شرایط این‌گونه پیش نمی‌رفت.

قبل از اکران فیلم، ترانه تیتراژ فیلم سینمایی اشنوگل با صدای علی جهانیان به طور زنده اجرا شد. / باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها