شناخت استعداد در کمپ اسلالوم

ایجاد کمپ بزرگ نخبه‌گزینی و آموزش مربیان اسلالوم، روندی است که از سال گذشته با هدف یافتن نوجوانان مستعدی که در گوشه و کنار ایران قایقرانی می‌کنند و مربیان پر تلاشی که به طور تخصصی با نوجوانان در ارتباط هستند، آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۰۲۱۳۷

کتایون اشرف، مدیر نخبه‌گزینی ورزشکاران و آموزش مربیان (AWS) درباره این کمپ می‌گوید: در ورزش‌های بر محور آب ما سعی کردیم با کار گروهی مستمر از توانمندی استعدادها در جهت بهره‌گیری آنها از بهترین تکنیک‌های تمرینی استفاده کنیم. همچنین شناخت نقاط ضعف قایقرانان اسلالوم و استفاده از هر آنچه در اختیار داریم، برای ارتقای سطح فنی آنها مورد توجه ماست.

اشرف با اشاره به ایجاد انگیزه در میان نوجوانان برای رسیدن به آرزوها و رویاهای المپیکی ادامه می‌دهد: برنامه‌های ما با حضور مربیان فعال و ایجاد شرایطی برای دسترسی به اطلاعات به روز مربیگری دنبال می‌شود. با توجه به تخصصی‌تر شدن تمرینات، بیشترین توجه ما به آموزش و تمرینات حرفه‌ای است .

مدیر پروژه AWS نخبه‌گزینی و آموزش مربیان درباره برنامه‌های رقابتی استعدادهای اسلالوم می‌گوید: در انتهای این دوره از تمرینات، مسابقه انتخابی تیم ملی نوجوانان برای کسب سهمیه المپیک برگزار می‌شود. محل کمپ، دریاچه آزادی است و با مربی تخصصی از فدراسیون جهانی قایقرانی برگزار می‌شود. برای بالا بردن توانمندی مربیان از مربیان استان‌ها و ورزشکاران آنها دعوت کردیم تا از طریق مربی خارجی دانش‌افزایی کنند و شاهد موفقیت بیشتر اسلالوم در سطح رویدادهای بین‌المللی باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها