ناکامی و شکست سنگین تیم کشتی آزاد بیمه رازی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان سبب شده است مسئولان این باشگاه به درخشش فرنگی‌کاران خود امیدوار باشند.
کد خبر: ۱۱۰۱۷۴۶

اینک بیمه رازی یک شانس دیگر برای جبران این ناکامی و شکست سنگین در کشتی آزاد دارد و آن هم کسب عنوانی در

حد و اندازه‌های سرمایه‌گذاری این باشگاه در رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان است.

تیم بیمه رازی به عنوان یکی از نمایندگان ایران باید اواخر این هفته در رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اصفهان روی تشک برود؛ مسابقاتی که علاوه بر بیمه رازی، دو تیم ایرانی و ده تیم خارجی دیگر نیز با استفاده از برخی نفرات عنوان دار داخلی و خارجی در آن شرکت خواهند کرد.

کیومرث محرابی، سرپرست تیم بیمه رازی گفته به هیچ عنوان دوست ندارد حاشیه‌های اخیر کشتی آزاد به فضای تیم کشتی فرنگی این باشگاه وارد شود. او امیدوار است موفقیت فرنگی کاران بیمه رازی در جام باشگاه‌های جهان در اصفهان به تغییر حال و هوای این باشگاه پس از شکست آزادکاران کمک کند.

چهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان 23 و 24 آذر در سالن 6000 نفری مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود که تاکنون حضور تیم‌های باشگاهی روسیه، ترکیه، مجارستان، گرجستان، ارمنستان، رومانی، اوکراین، قرقیزستان، تاجیکستان و یونان قطعی شده است. تیم‌های بیمه رازی، سیناصنعت ایذه و شهدای مدافع حرم قم نیز به عنوان نمایندگان ایران در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها