در حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم لیگ یک آزادگان، نفت مسجد سلیمان و بادران تهران تیم‌های رده اول و دوم لیگ به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه پر گل 3 بر 3 به پایان رسید. با این نتیجه روند شکست‌ناپذیری شاگردان محمود فکری ادامه یافت و فاصله هفت امتیازی تیم‌های اول و دوم نیز حفظ شد. نفت مسجد سلیمان در فصل جاری تنها یک بار و آن هم در هفته ششم متحمل شکست شده است.
کد خبر: ۱۰۹۹۶۷۷

در دیگر بازی تیم‌های بالانشین جدول، برق جدید شیراز در خانه گل‌گهر سیرجان به برتری رسید تا با 29 امتیاز جایگاه خود در رده سوم را تثبیت کند. خونه‌به‌خونه نیز با برتری یک گله مقابل اکسین البرز، با 28 امتیاز خود را به جمع تیم‌های بالای جدول رساند. از طرف دیگر نساجی مازندران در خانه فجر سپاسی بازی خود را با تساوی به پایان رساند تا دومین مساوی متوالی این تیم رقم خورده و به رده پنجم سقوط کند. شهرداری ماهشهر هم در اولین تجربه سرمربی‌گری علیرضا مرزبان با نتیجه 2 بر یک در خانه ملوان شکست خورد. نتایج دیگر دیدارها هفته شانزدهم به این شرح است:

راه‌آهن یک - شهرداری تبریز2؛ ملوان2- شهرداری ماهشهر یک؛ گل‌گهر سیرجان یک - برق جدید شیراز2؛ خونه به خونه یک - اکسین البرز صفر؛ آلومینیوم اراک صفر - مس کرمان 2؛ فجر سپاسی صفر- نساجی مازندران صفر؛ ماشین‌سازی‌تبریز صفر- صبای قم صفر؛ نفت‌ م.سلیمان3- بادران تهران 3؛ ایران جوان بوشهر2 - مس رفسنجان یک

اسامی داوران هفته پانزدهم لیگ برتر

کمیته داوران اسامی داوران هفته پانزدهم لیگ برتر را به شرح زیر اعلام کرد:

پارس جنوبی جم – سیاه‌جامگان، داور: شاهو اصلانی

استقلال خوزستان - صنعت نفت آبادان، داور: رضا مهدوی

سایپـا - پیکان، داور: وحید کاظمی

ذوب‌آهن - نفت تهران، داور: علی صفایی

سپیدرود رشت - پرسپولیس، داور: بیژن حیدری

تراکتورسازی تبریز- فولاد خوزستان، داور: اشکان خورشیدی

پدیده خراسان - گسترش فولاد، داور: کوپال ناظمی

استقلال - سپاهان اصفهان، داور: علیرضا فغانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها