مایکروسافت چند سالی است که در کنار تولید نرم افزار، به صورت جدی وارد حوزه سخت افزار نیز شده و هر از گاهی شاهد عرضه یک محصول نوآورانه از این شرکت هستیم. به تازگی مجله تایمز اقدام به معرفی 10 گجت برتر سال 2017 نموده که دو مورد از سخت افزارهای جدید مایکروسافت هم در این لیست جای گرفته‌اند.
کد خبر: ۱۰۹۷۴۱۸
لپ تاپ سرفیس و کنسول ایکس باکس وان ایکس در بین 10 گجت برتر سال 2017 + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، در لیست مجله تایمز، لپ تاپ سرفیس موفق شده جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد و جدیدترین نسل از کنسول‌های مایکروسافت با نام ایکس باکس وان ایکس هم در رتبه هشتم قرار گرفته است. در این لیست محصولات نوآورانه و محبوب دیگری همچون آیفون ایکس، گلکسی اس 8، آمازون اکو و اپل واچ 3 هم به چشم می‌خورند.

در زیر می‌توانید اسامی 10 گجت برتر سال 2017 به انتخاب مجله تایمز را مشاهده کنید:

کنسول نینتندو سوئیچ
آیفون ایکس اپل
لپ تاپ سرفیس مایکروسافت
درون DJI Spark
گلکسی اس 8 سامسونگ
کنسول SNES کلاسیک نینتندو
آمازون اکو
کنسول ایکس باکس وان ایکس مایکروسافت
اپل واچ 3
دوربین Alpha A7R III سونی

وقتی از لپ تاپ سرفیس صحبت می‌کنیم، طراحی فوق العاده، طول عمر بالای باتری و نسخه سبک ویندوز 10 که با پسوند S شناخته می‌شود، از مهمترین ویژگی‌هایی است که باید اشاره کنیم. نویسنده مجله تایمز در مورد این لپ تاپ و ویژگی‌های آن این طور نوشته که: “طراحی سبک و ظریف، صفحه نمایشی با وضوح بالا و طول عمر بالای باتری، این لپ تاپ را به محصولی ایده‌آل برای کسانی که به دنبال یک نوت بوک ویندوزی هستند، تبدیل کرده است.” وی همچنین با توجه ویژه به سیستم عامل ویندوز 10 اس، اشاره کرده که “این نسخه جدید از ویندوز 10 باعث افزایش سرعت عملکرد سیستم، افزایش طول عمر باتری و امنیت بیشتر دستگاه شده است.”

در مورد کنسول بازی ایکس باکس وان ایکس هم نویسنده مجله تایمز طراحی ظاهری و عملکرد بالا را از نقاط قوت این محصول دانسته است: “جدیدترین نسل از کنسول‌های بازی مایکروسافت، با قدرت 6 ترافلاپسی و پشتیبانی از بازی‌های 4K به انتخاب اول کسانی تبدیل شده است که به دنبال یک کنسول قدرتمند با قیمتی کمتر از یک رایانه شخصی رده بالا هستند.”

در مجموع به نظر می‌رسد، قابلیت‌ها و ویژگی‌های ممتازی که در این محصولات دیده می‌شود و مایکروسافت نیز در تبلیغات خود تأکید ویژه‌ای بر روی آن‌ها داشته، توانسته‌اند در جلب نظر مخاطبان خوب عمل کرده و کاربران و منتقدان را راضی کنند. مایکروسافت چندین سال گذشته همواره اصرار به حضور در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند داشت، صنعتی که هیچ موفقیتی در آن به دست نیاورده بود. اما از زمانی که این شرکت خط تولید گوشی‌های خود را متوقف نمود و بر روی حوزه‌های دیگر تمرکز کرد، به نظر می‌رسد به مرور مسیر درست خود را پیدا کرده و آینده خوبی در انتظارش می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها