پاسخ کارلوس کی‌روش به استرالیایی‌ها

فعلا سرمربی ایرانم، بعد از جام‌جهانی مذاکره می‌کنیم

ظاهرا عمر همکاری کارلوس کی‌روش با تیم ملی ایران رو به اتمام است. او از سال 91 به تیم ملی ایران ملحق شد و تا امروز توانسته دست به کار بزرگی بزند. کی‌روش دو بار متوالی تیم ملی را به جام‌جهانی برده و ایران را صاحب نسلی از بازیکنان جوان اما با تجربه کرده است.
کد خبر: ۱۰۹۶۲۶۶

این بازیکنان اکثرا در اروپا بازی می‌کنند و باعث پیشرفت تیم ملی شده‌اند. بعد از جام‌جهانی روسیه، بلافاصله تیم‌های آسیایی آماده حضور در رقابت‌های جام‌ ملت‌های استرالیا می‌شوند و برای همه سوال است که آیا کارلوس کی‌روش بعد از جام‌جهانی در ایران به کارش ادامه می‌دهد یا نه؟ در دوره قبل جام‌جهانی و بعد از بازی بوسنی، کی‌روش در رختکن با بازیکنان ایران خداحافظی کرد و این مساله باعث شد همه آنها گریه کنند. کی‌روش فکر می‌کرد عمر همکاری‌اش با تیم ملی به پایان رسیده است ولی در نهایت ماند و با ایران به جام ملت‌های استرالیا رفت. حالا هم مردم دوست دارند این مربی دوباره بماند و ایران را به جام‌ ملت‌های امارات ببرد تا شاید تیم ملی بعد از سال‌ها دوباره قهرمان شود. ولی خبرهای خوبی در این زمینه به گوش نمی‌رسد. از چند ماه پیش شایعات حکایت از آن داشت که این مربی قرار است بعد از جام‌جهانی به تیم ملی استرالیا ملحق شود. روز گذشته هم رسانه‌های این کشور چنین خبری را تائید کردند. شنیده می‌شود کارلوس کی‌روش به استرالیایی‌ها گفته: «فعلا با ایران قرارداد دارم و بعد از اتمام قراردادم که زمان آن پایان جام‌جهانی روسیه است، می‌توانیم با هم مذاکره کنیم.» یکی از نشریات استرالیایی هم خبر داد کی‌روش گزینه اصلی هدایت تیم ملی این کشور بعد از جام‌جهانی است. «سیدنی مورنینگ هرالد» در گزارشی، از کارلوس کی‌روش سرمربی ایران، گراهام آرنولد سرمربی سیدنی اف‌سی، آنته میلیکیک دستیار پوستک‌اوغلو، کوین موسکات سرمربی ملبورت ویکتوری و جان آلویسی سرمربی بریزبین رور، به عنوان پنج گزینه جانشینی پوستک‌اوغلو یاد کرده است.

این سایت در مورد کی‌روش نوشت: «تیم ملی زیرنظر کی‌روش تغییر شکل سریعی را تجربه کرده و تبدیل به تیم اول آسیا در رده‌بندی فیفا شده و بدون متحمل شدن شکست و ارائه فوتبالی هوشمندانه جواز حضور در مرحله پایانی جام‌جهانی 2018 روسیه را کسب کرده است. دستیار پیشین سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد رابطه خیلی خوبی با فدراسیون فوتبال ایران ندارد و خبر رسیده که علاقه‌مند به سرمربیگری تیم ملی استرالیاست، اما بعید به نظر می‌رسید این اتفاق پیش از جام‌جهانی روسیه بیفتد. با این حال فلسفه مربیگری عملگرای کی‌روش با برنامه فدراسیون فوتبال استرالیا مطابقت ندارد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها