تعامل و ارتباط دوسویه میان شهروندان و شهرداری به فضای توسعه همه جانبه بویژه در ایجاد زیرساختهای مناسب کمک شایانی می‌کند.
کد خبر: ۱۰۹۳۷۲۲

محمدموسی شعبانیان شهردار کلاچای با اعلام این مطلب از شهروندان خواست تا عوارض خود را به موقع پرداخت کنند زیرا توسعه و ارتقای همه جانبه شهر مستلزم مشارکت مردم در پرداخت به موقع عوارض است.

وی بر ضرورت ارتباط بیشتر میان مردم و شهرداری تاکید و اظهار داشت:معتقدم این فرایند می‌تواند کلاچای را به جایگاه واقعی خود که حق مردم منطقه نیز همین است ارتقا بخشد.

شهردار کلاچای ادامه داد: شهرداری به تنهایی با اندک درآمد خود قادر نیست به همه خواسته‌ها و مطالبات مردم پاسخ دهد.

شعبانیان پرداخت بموقع عوارض شهرداری را گامی مهم در اجرا و تحقق طرح‌های زیربنایی دانست و افزود : هر قدر شهروندان و بازاریان در این راه شهرداری را یاری دهند، مطمئنا می‌تواند منافع هر دو طرف را به خوبی تامین کند.

وی گفت:اگر می‌خواهیم این شهر رشد و توسعه در همه اشکال و ابعاد خود داشته باشد ، می‌طلبد که شهروندان در این مسیر به یاری شهرداری بشتابند که در این صورت می‌توانیم افق روشنی برای توسعه شهر متصور باشیم.

شهردار کلاچای از شهروندان این شهر ساحلی که به نگین شمال معروف است، خواست همانند گذشته شهرداری را در تحقق اهداف و برنامه‌ها که همان بسترسازی مناسب برای توسعه و ارتقای شهر است یاری دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها