«شب‌های شفاهی» شبکه شما با اجرای محمد گبرلو

مدیر شبکه «شما» از تولید و پخش مجله فرهنگی هنری «شب‌های شفاهی» با اجرای محمد گبرلو در این شبکه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۹۴۲

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌ها، محمدمهدی قاسمی با اشاره به تولید برنامه تلویزیونی شب‌های شفاهی در شبکه شما اظهار کرد: این برنامه به صورت مجله‌ای فرهنگی هنری روی آنتن می‌رود.

وی از اجرای برنامه شب‌های شفاهی توسط محمد گبرلو خبر داد و افزود: این برنامه چهارشنبه شب‌ها و با رویکرد فرهنگ بومی و ملی پخش می‌شود.

مدیر شبکه شما با بیان این‌که رویدادهای مربوط به رشته‌های مختلف فرهنگی هنری در اقصی نقاط کشور در این برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرند، گفت: سینما، تئاتر، تلویزیون، ادبیات، نقاشی و خوشنویسی و موسیقی از جمله این موضوعات هستند.

وی ادامه داد: در بخشی دیگر از برنامه تلویزیونی شب‌های شفاهی به دنبال پیگیری مطالبات هنرمندان و مردم در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری از مسئولان هستیم.

قاسمی با اشاره به بخش گفت‌وگو محور این برنامه عنوان کرد: از هنرمندان رشته‌های گوناگون دعوت می‌شود با حضور در برنامه شب‌های شفاهی، درباره فعالیت‌ها و دغدغه‌هایشان بگویند همچنین مباحث مهم فرهنگی هنری را به بحث و مناظره خواهیم گذاشت.

مدیر شبکه شما اضافه کرد: نقد و بررسی آثار فرهنگی و هنری جدید با حضور منتقدان برجسته کشور، از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها