مشکلات شارژرهای تقلبی و روش‌های شناسایی آن

هوای قلب تلفن همراه خود را داشته باشید

امروز شرکت چینی شیائومی تیزری تبلیغاتی منتشر کرده که به نظر می‌رسد بر سری جدید گوشی‌های هوشمند با قابلیت شارژ سریع تمرکز دارد. این تیزر علاوه بر نشان دادن لوگوی مربوط به شارژ باتری، دارای هشتگ YouBestSelfie# هم می‌باشد. با توجه به این هشتگ می‌توان انتظار داشت که شیائومی در محصول جدید خود به طرفداران سلفی نیز توجه ویژه‌ای داشته و دوربین باکیفیتی را در جلوی گوشی تعبیه کرده باشد.
کد خبر: ۱۰۸۷۸۱۴
گوشی‌های با قابلیت شارژ سریع شیائومی و رام جدید MIUI 9 به زودی عرضه می‌شوند

به گزارش جم‌‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، با توجه به اعلام شیائومی، گوشی جدید این شرکت در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان)، یعنی یک هفته دیگر، معرفی خواهد شد و بنابراین می‌توانیم به جزئیات بیشتری درباره آن پی ببریم. شیائومی می‌گوید این سری جدید از گوشی‌های هوشمند، محصولی است که “بی‌صبرانه منتظر ورود آن به بازار خواهید بود”. این جمله شیائومی واقعاً هیجان انگیز و تحریک کننده است و البته تا روز پنجشنبه و زمان معرفی گوشی جدید خود، این شرکت قصد دارد هر روز یک تیزر جدید منتشر کند.

در همین حال، نسخه پایدار جدیدترین رابط کاربری اختصاصی شیائومی با نام MIUI 9 نیز ماه آینده عرضه خواهد شد. در این نسخه جدید ویژگی‌هایی افزوده شده که از جمله آنها می‌توان به دستیار مجازی اختصاصی شیائومی با نام ساده Xiaomi Smart Assistant به معنای “دستیار هوشمند شیائومی” اشاره کرد که برای رقابت با دستیار مجازی گوگل، سیری اپل و الکسای آمازون وارد بازار می‌شود. به علاوه، در MIUI 9 امکان فیلتر کردن عکس‌ها با استفاده از کلمات کلیدی و همچنین اجرای برنامه‌ها بر اساس محتوای نمایش داده شده بر روی صفحه، وجود خواهد داشت.

از تابستان سال جاری، شیائومی در روزهای سه شنبه هر هفته نسخه بتای محدود MIUI 9 را منتشر کرده و در روزهای جمعه نیز بتای عمومی آن را در دسترس کاربران قرار داده است. با این حال، این هفته شیائومی عرضه دو نسخه بتا را به حالت تعلیق درآورده است که قطعاً می‌تواند نشانه‌ای از عرضه قریب الوقوع نسخه پایدار این رام باشد. دستگاه‌هایی که انتظار می‌رود با رام جدید شیائومی سازگار باشند عبارتند از:

می میکس 2 (Mi Mix 2)
می 5 (Mi 5)
می 4 (Mi 4)
می 4 آی (Mi 4i)
می 3 (Mi 3)
می مکس 2 (Mi Max 2)
می مکس / پرایم (Mi Max/Prime)
ردمی نوت 4 (Redmi Note 4)
ردمی نوت 3 (Redmi Note 3)
ردمی نوت پرایم (Redmi Note Prime)
ردمی 4 (Redmi 4)
ردمی 4 اِی (Redmi 4A)
ردمی 3 اس / پرایم / پلاس (Redmi 3S/Prime/Plus)
ردمی 2 / پرایم (Redmi 2/Prime)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها