حجم وسیعی از پژوهش‌های حرفه‌ای‌ دستمایه تهیه‌کنندگان

مرکز پژوهش‌های اسلامی رسانه با بیش از 20 سال سابقه رسمی در فعالیت‌های پژوهشی به عنوان بازویی موثر برای برنامه‌سازان در رسانه ملی عمل می‌کند.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۶۴

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مرکز پژوهش‌های اسلامی صداوسیما که از 23 سال قبل به‌طور مستمر بر پژوهش‌های میدانی، علمی ـ پژوهشی و آماری متمرکز شده است، اکنون به‌عنوان مشاوری قوی و بازویی موثر برای برنامه‌سازان و تصمیم‌گیرندگان در امور تولید در رادیو و تلویزیون به‌شمار می‌آید.

این مرکز تاکنون با تکیه بر توانمندی پژوهشگران خود موفق شده بیش از 700 عنوان کتاب و افزون بر 2200 نشریه تخصصی برای استفاده برنامه‌سازان و برنامه‌ریزان در سازمان صداوسیما ارائه کند.

بانک اطلاعاتی غنی این مرکز، ضمن به‌کارگیری 2000 کارشناس در حوزه‌های مختلف، اکنون به منبعی قابل اتکا برای تولیدکنندگان بدل شده است. در این بانک بیش از 120 هزار دقیقه برنامه از سیره بزرگان و مفاخر جمع‌آوری شده که تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی به‌شمار می‌آید.

از جمله جدیدترین تالیفات این مرکز می‌توان به ظرفیت‌شناسی ژانرهای سینمایی، رسانه و ترویج فرهنگ مهدویت، نیاز بشر به دین در عصر فناوری و جنگ نرم، نفوذ و سواد رسانه‌ای اشاره کرد.

این مرکز آمادگی دارد علاوه بر برنامه‌سازان و برنامه‌ریزان صداوسیما، خدمات مذکور را به پژوهشگران و محققان در سایر دستگاه‌ها و مراکز فرهنگی ارائه کند. دسترسی به اطلاعات و اقدامات این مرکز از طریق مراجعه به سایت آن به نشانی www.irc.ir امکان‌پذیر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها