با وجود صعود آسان اسپانیا به جام جهانی روسیه و ثبت نتایج درخشان، تیم ملی این کشور طی چند هفته اخیر اسیر حواشی مختلفی بوده است.
کد خبر: ۱۰۸۵۰۹۰

آنخل ماریا ویار، رئیس سابق فدارسیون فوتبال اسپانیا،‌پس از دستگیری به اقدامات غیرقانونی دیگر کارمندان این فدراسیون از جمله خانم ماریا خوسه کلاراموت(مدیر تیم و مسئول امور بازرگانی) اشاره کرد. با این حال به نظر می‌رسد که بازیکنان تیم ملی اسپانیا مدافع کلارامونت هستند. ماتادورها پیش از بازی برابر لیختن‌اشتاین در ابتدای فصل جدید، در ضیافتی که برای صرف شام با خوان لوئیس لارئا، سرپرست فدراسیون فوتبال اسپانیا داشتند از برنامه وی برای برکناری کلارامونت مطلع شدند و از همان زمان نسبت به این تصمیم اعتراض داشتند.

اعتراض‌‌ها اما ظاهرا به همین‌جا ختم نشده است زیرا گفته می‌شود پس از آن مراسم، سه نفر از بازیکنان باسابقه تیم ملی، یعنی پیکه، راموس و بوسکتس جلسه‌ای خصوصی با لارئا داشته‌اند تا موضع خود را برای او مشخص کنند. از قرار معلوم دو مدافع و هافبک تیم ملی اسپانیا در گفت‌و‌گوی خود با لارئا او را تهدید و تأکید کرده‌اند که در صورت اخراج کلارامونت که نزد ملی‌پوشان اسپانیا شخصیت محبوبی است، آنها دیگر به اردوی ماتادورها باز نخواهند گشت. روز پنجشنبه کلارامونت به صورت رسمی با حکم لارئا از کار برکنار شد اما هنوز خبری مبنی بر خروج پیکه، راموس یا بوسکتس از تیم ملی اسپانیا در فصلی که منتهی به جام جهانی می‌شود، مطرح نشده است.

با این حال این‌طور که پیداست روابط میان اعضای تیم ملی اسپانیا با سرپرست فدراسیون فوتبال این کشور چندان تعریفی ندارد و سناریویی عجیب میان طرفین شکل گرفته تا حدی که لارئا از ورود به رختکن تیم ملی اسپانیا منع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها