227 سارق و مالخر در عملیات رعد3پلیس تهران دستگیر شدند. 12باند سرقت در این عملیات‌ منهدم شد.در این طرح سارقی که به خاطر توهم شیشه سرقت می‌کرد نیز دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۸۴۲۹۳

به گزارش جام‌جم، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در تشریح این عملیات گفت: ماموران کلانتری‌ها 155 مخفیگاه سارقان، مالخران و خرده فروشان مواد مخدر را شناسایی و منهدم کردند که در این عملیات‌ها 227 سارق و مالخر دستگیر شدند. عمده این باندها در زمینه سرقت منزل و خودرو فعالیت می‌کردند.

وی با اشاره به کشفیات این طرح افزود: یک باند چهار نفره سرقت که اعضای یک خانواده بودند در این طرح شناسایی و دستگیر شدند. 180 دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران ادامه داد: کشف 398 دستگاه انواع گوشی سرقتی و حدود 500 دستگاه لپ تاپ از جمله اموال کشف شده از سارقان است. ارزش کل اموال کشف شده 12 میلیارد تومان است. در قالب این طرح سه باند قاچاق کالا نیز منهدم شد که در مجموع بیش از 9000قلم کالای قاچاق از آنان کشف شد.

وی همچنین از انهدام باند قاچاقچیان عتیقه خبر داد و گفت: از باند عتیقه بیش از 90 قطعه عتیقه با ارزش چند هزار ساله کشف و ضبط شد که کارشناسان میراث فرهنگی در حال بررسی و ارزشگذاری آنها هستند.

رحیمی در پایان تصریح کرد: خودروی پراید بیشترین سرقت را در تهران دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها