دو نفر از طلاب فیلمساز گروه «راز رسانه» وابسته به اداره تبلیغ رسانه‌ای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، بتازگی چهار فیلم کوتاه درباره مسائل و موضوعات مختلف اجتماعی ساخته‌اند. «روز جوراب»، «پوست چینی»، «حقوق نجومی» و «خونرنگ» آثاری هستند که عمران چراغی و مهدی کشتکار ساخته‌اند.
کد خبر: ۱۰۸۱۷۶۸

فیلم داستانی روز جوراب با موضوع روز پدر و به پاس تجلیل از ایثار و فداکاری پدران جانباز تولید شده است و مریم صدرپور، غزل سرجوبه و مسعود رحمانی در آن بازی می‌کنند.

فیلم کوتاه داستانی پوست چینی یکی دیگر از آثار تولیدی این گروه رسانه‌ای است. این فیلم به مضرات لوازم آرایشی و بهداشتی چینی می‌پردازد که به دلیل قاچاق بودن این کالاها و عدم کنترل‌های لازم در مبادی ورودی موجب بیماری‌های پوستی می‌شود. این فیلم با حمایت سازمان اوج و سازمان بسیج رسانه و بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب قم با بازی ناصر شایسته، مریم صدرپور و زینب باقری ساخته شده است.

فیلم کوتاه حقوق نجومی هم که براساس طرحی از عمران چراغی و با کارگردانی مهدی کشتکار و بازی زهره زمانی، فاطمه موسایی و سیامک عبدالله ساخته شده، این روزها در مرحله تدوین است.

گروه رسانه‌ای راز رسانه همچنین مستندی به نام خونرنگ تولید کرده که به موضوع تحلیل جنگ رسانه‌ای گروه تروریستی داعش پرداخته است. این کار به سفارش سازمان رسانه‌ای اوج و با مشارکت سازمان بسیج رسانه به کارگردانی عمران چراغی و تهیه‌کنندگی اصغر بختیاری تولید شده است.

گروه راز رسانه در سال 94 با هدف تولید فیلم‌های مستند و داستانی با موضوعات فرهنگی و اجتماعی توسط برخی طلاب هنرمند شروع به فعالیت کرد. / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها