ملی‌پوش مغضوب والیبال، منتظر چراغ سبز کولاکوویچ است

غلامی: خداحافظی می‌کنم اما به وقتش

ورزشکاران زمانی برای درددل کردن دارند و زمانی برای سکوت. شاید ایستادن وسط دنیای قهرمانی، برخی حس‌های دوره تنهایی ورزشکاران را به همراه نداشته باشد اما همین که ورزشکاری از قهرمانی دور شد، حس‌های تازه به سراغش می‌آید؛ مانند عادل غلامی، ملی‌پوش والیبال که در این دو ماه، زمان خوبی برای فکر کردن داشت. فکر کردن روی مسائلی که با دور شدن از تیم ملی، این روزها بیشتر ذهنش را مشغول کرده است. بازیکنی که تا همین چند ماه پیش یکی از ستاره‌های تیم ملی والیبال بود، اما اتفاقات حاشیه‌ای در اردو و بعد مصاحبه هایش هر آنچه را که در فعالیت ملی داشت، زیر سوال برد. تیم ملی در رقابت‌های انتخابی و سپس در جام قهرمانان بزرگ قاره‌ها نتیجه گرفت اما بدون عادل غلامی. نخستین مدال جهانی والیبال ایران در رقابت‌های ژاپن هم شاید به حسرت بزرگ دوران فعالیت غلامی تبدیل شده باشد و این که او نیز آرزو داشت همراه تیم ملی به این موفقیت بزرگ برسد.
کد خبر: ۱۰۸۱۷۰۸

اینک هفته نخست لیگ برتر والیبال گذشت و عادل غلامی در بانک سرمایه و در کنار محمد موسوی بازی کرد. همان دو نفری که جنجال در اردوی تیم ملی توسط هر دوی آنها به‌وجود آمده بود اما سبب حذف عادل غلامی شد.

بعد از مدالی که در رقابت‌های جام قهرمانان قاره‌ها از دست رفت، عادل غلامی می‌گوید با تیم بانک سرمایه به فکر مدال جهانی در رقابت باشگاه‌های جهان است. او ادامه می‌دهد: قرعه سختی داریم. برخلاف هر سال که دو تیم از اروپا در این مسابقات هستند، به دلیل میزبانی لهستان، امسال چهار تیم از این قاره در رقابت‌ها حضور دارند. ما هم تیم قدرتمندی هستیم و برای رفتن روی سکو تلاش می‌کنیم.

غلامی اتفاقات دو ماه پیش را فراموش کرده اما منتظر چراغ سبز سرمربی تیم ملی است. او می‌گوید: تمرینات منظمی داشتم و برای تیم باشگاهم تلاش می‌کنم و اتفاقات تیم ملی برای من تمام شده است. آن اتفاق ممکن است در هر خانواده‌ای رخ بدهد. برای بازگشت به تیم ملی، من تصمیم گیرنده نیستم. یک روز بعد از اتفاقی که در تمرین تیم ملی افتاده بود، پیش کولاکوویچ رفتم و عذرخواهی کردم. منتظر تصمیم سرمربی تیم ملی می‌مانم. فقط تصمیمی گرفته شود که گذشته من در والیبال زیر سوال نرود.

محمد موسوی دیگر نام این ماجرا بود اما در اردو ماند و بازی‌های ملی را پشت سر گذاشت. حالا هم غلامی می‌گوید مشکلی با او ندارد. او ادامه می‌دهد: موسوی در این مدت همیشه در مصاحبه‌هایش گفته مشکلی با من ندارد. در تمرین تیم ملی اتفاق خاصی رخ نداده بود که بخواهیم از هم دلخور باشیم. میان دو برادر چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و نباید بیش از این بزرگش کرد.

ملی‌پوش 31 ساله به فکر خداحافظی هم افتاده است و می‌گوید: اولین‌بار است که این موضوع را مطرح می‌کنم. می‌خواستم بعد از رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان در اردبیل با تیم ملی خداحافظی کنم، اما آن اتفاقات سبب شد از تیم ملی دور شوم. شاید اگر دوباره به تیم ملی دعوت شوم، به شکل بهتری با تیم ملی خداحافظی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها