مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی کمیته امداد(ره) با اشاره به این‌که یکی از طرح‌های کمیته امداد در ماه محرم اجرای طرح احسان حسینی است، گفت:‌ مشارکت عزاداران درطرح احسان حسینی کمیته امداد در ماه محرم سال گذشته 55 میلیارد و 755 میلیون تومان بود.
کد خبر: ۱۰۷۷۸۷۴

به گزارش جام‌جم، ابوالقاسم رستگار‌ درباره ارزش نذورات نقدی و غیرنقدی اهدایی عزاداران حسینی در ماه محرم سال گذشته عنوان کرد: کمک‌های نقدی اهدا شده 526 میلیون تومان، مشارکت‌های غیرنقدی معادل پنج میلیارد و 116 میلیون تومان، اهدای کمک از طریق مراکز نیکوکاری حدود 25 میلیارد تومان و کمک‌های مستقیم نیز در حدود 25 میلیارد تومان بود.

او یادآورر شد: مردم نیکوکار استان‌های فارس با شش میلیارد و 883 میلیون تومان، لرستان با حدود پنج میلیارد و 957 میلیون تومان و ایلام با پنج میلیارد و 168 میلیون تومان بیشترین نذورات را در ماه محرم سال 95 با هدف کمک به نیازمندان به دفاتر کمیته امداد سراسر کشور اهدا کردند .

مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی کمیته امداد(ره) با بیان این‌که امسال ساماندهی نذورات با محوریت مراکز نیکوکاری انجام می‌شود، افزود: هدایت نذورات عزاداران سیدالشهدا(ع) در ماه محرم به سوی مددجویان و نیازمندان ساکن در مناطق کم‌برخوردار یکی از وظایف حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد است.

به گفته او کمیته امداد هرساله با بهره‌مندی از ظرفیت مساجد، تکایا و هیات‌های مذهبی نسبت به ساماندهی نذورات مردمی و توزیع آن میان نیازمندان واقعی جامعه اقدام می‌کند .

رستگار با اشاره به این‌که امسال نیز مانند سال‌های گذشته طرح احسان حسینی در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی برگزار خواهد شد، بیان کرد: با توجه به این‌که زائران راهپیمایی اربعین حسینی برای رفتن به عراق از سه استان خوزستان، ایلام و کرمانشاه عبور می‌کنند، پایگاه‌های دریافت نذورات و کمک‌های مردمی در پایانه‌های مرزی این سه استان مستقر خواهد شد .

براساس این گزارش، عزاداران علاوه بر این‌که می‌توانند کمک‌های نقدی، سبد کالا و غذای گرم بسته‌بندی شده را با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد سراسر کشور، مساجد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند، می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #1*8877*، پرداخت از طریق اپلیکیشن سکه یا مراجعه به سایت emdad.ir نذورات خود را پرداخت کنند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها