پاییز یک رویداد جهانی بسیار مهم را به دنبال دارد؛ یک فاز از دو فاز نمایشگاه بین‌المللی «گوانگجو» یا «کانتون» در چین هر سال در این فصل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۶۹۷۱
سفر به گوانگجو برای شرکت در بزرگ‌ترین نمایشگاه جهان

این نمایشگاه مهم‌ترین رویداد چین و بزرگ‌ترین نمایشگاه در سراسر جهان است. این نمایشگاه همچنین به عنوان یک پل تجاری بزرگ میان چین و جهان شناخته می‌شود. می‌توان از طریق خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی با کارت شتاب به راحتی به گوانجو سفر کرد. همچنین هواپیمایی ماهان به این شهر پرواز مستقیم دارد که می‌توان با خرید بلیط هواپیما ماهان نسبت به سفر اقدام کرد.

نمایشگاه گوانجو که از سال ۱۹۵۷ در حال برگزاری است دو فاز بهار و پاییز دارد. فاز اول آن در ماه آپریل و فاز دوم آن در ماه‌های اکتبر و نوامبر برگزار می‌شود. هر فاز نیز خود به 3 بخش تقسیم می‌شود که هرکدام از بخش‌ها در پنج روز برگزار می‌شوند و بین هر بخش نیز 3 روز خالی وجود دارد. تعداد غرفه‌های بین‌المللی این نمایشگاه از هر نمایشگاه دیگری در جهان بیشتر و همچنین رکورد بازدیدکنندگان را نیز از آن خود کرده است. تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان کشورهای مختلف جهان هر 6 ماه یک بار در نمایشگاه گوانجو چین گردهم می‌آیند و میلیاردها دلار معاملات تجاری را به وجود می‌آورند. این نمایشگاه نه تنها برای صاحبان تجارت بلکه برای بازدیدکنندگان نیز تجربه‌ای سودآور است. نمایشگاه گوانجو فرصتی مناسب برای مشاهده نمونه کالاها و کنترل بسته‌بندی و مذاکره مستقیم و بدون واسطه با تولیدکننده‌ها است و علاوه بر بازدید از نمایشگاه امکان بازدید از کارخانه‌ها و خطوط تولید نیز وجود دارد.

فاز اول پاییزی این نمایشگاه شامل ماشین‌آلات صنایع مختلف، ابزار، دوچرخه، موتورسیکلت و قطعات یدکی اتومبیل، محصولات ساختمانی و دکوراسیون، وسایل الکترونیکی، لوازم برقی و همچنین محصولات شیمیایی است. در فاز دوم نمایشگاه پاییز شاهد محصولات کشاورزی، محصولات سنگی و فلزی، اسباب بازی، دکوراسیون، محصولات زیبایی و تزئینی هستیم. فاز سوم نمایشگاه گوانجو نیز بیش از هرچیزی به پوشاک و مشتقات آن اختصاص دارد؛ محصولاتی همچون لباس، کفش، کیف، پارچه، چرم و پرده. در فاز سوم همچنین تجهیزات اداری و تجهیزات ورزشی نیز برای فروش وجود دارند.

گوانگ‌ژو(Guangzhou)، یا گوانگ‌جو یا گوان‌جو، شهری در جنوب کشور چین است. نام رسمی گوانگجو در زمان جمهوری چین «کانتون» بود. این شهر سرسبز با طبیعتی زیبا سومین شهر بزرگ چین بعد از پکن و شانگهای به شمار می‌آید. دین غالب مردم گوانگجو بودایی است. این شهر که مرکز استان گواندونگ نیز است، یکی از شهرهای مهم اقتصادی چین است که همچنین روابط اقتصادی و مبادلات تجاری بسیاری با ایران دارد. گوانگژو، شنژن، دونگ گوان، فوشان، ژونگشان و جیانگمن شهرهای گوانگجو هستند. گوانگجو بزرگ‌ترین بازار تجارت داخلی و مرکز توزیع پوشاک، کفش، عروسک و هدیه در چین است. این شهر همچنین دارای دسترسی بسیار آسان به کشور هنگ کنگ و ماکائو است. گوانگجو تنها در تجارت پیشرو نیست و در سیاست، علم و فرهنگ نیز پرقدرت عمل کرده است. آب و هوای گوانگجو در تمام طول سال یکنواخت و معتدل است و باد و باران‌های گرمسیری و موسمی در تمام طول سال وجود دارند. پاییز و زمستان به سبب خنکی هوا بهترین وقت برای طبیعت‌گردی و سفر به گوانجو است. بنابراین بهتر است در کنار بازدید از نمایشگاه یا شرکت در آن طبیعت خارق‌العاده گوانجو نیز مورد توجه قرار گیرد.

فلایتیو (flightio) تنها سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما، خرید بلیط قطار و بلیط چارتر در کشور بوده که پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته را به هموطنان ارائه می‌دهد. گارانتی بلیط ارزان هواپیما و خرید بلیط چارتر با قیمتی مناسب از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که این سامانه را نسبت به سایر سرویس‌ها متمایز نموده است. فلایتیو 100درصد پروازهای خطوط هواپیمایی داخلی و پروازهای خارجی که شامل پرواز چارتر و پرواز سیستمی می‌‍شود را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها