دیروز تیم ملی والیبال در میان استقبال طرفداران والیبال و بدون حضور کاپیتان تیم‌ ‌ملی و میلاد عبادی‌پور به ایران بازگشت. عبادی‌پور برای حضور در تمرینات تیم باشگاهی خود در لهستان رهسپار این کشور شده است، اما از سعید معروف حرفی زده نشد.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۸۳

محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم استقبال از تیم والیبال گفت: جا دارد به خانواده والیبال،‌ همه مربیان زحمتکش و همه کسانی که به هر نحوی کمک کردند تا والیبال مسیر خودش را با موفقیت طی کند، خسته نباشید و تبریک بگویم. مردم مطمئن باشند ما تا المپیک 2020 در مسیری که طی می‌کنیم بازیکنان جوان و جدیدی معرفی خواهند شد. ما در 2018، 2019 و 2020 شرایط به مراتب بهتر از این خواهیم داشت و 60 بازی تا المپیک 2020 پیش‌بینی
شده است.

داورزنی ادامه داد: ما در یک ماه گذشته سه موفقیت در والیبال داشتیم؛ قهرمانی جهان در نوجوانان، قهرمانی جهان در دانشجویان و سومی جهان در جام قهرمانان بزرگ. این یک رکورد بسیار بسیار ارزشمند برای ورزش کشور است و باعث عزت و غرور ملی برای همه ما می‌شود. قهرمانی نوجوانان نشان داد جوانان والیبال در راهند.

محمدجواد معنوی‌نژاد، دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی هم پس از بازگشت از جام قهرمانان بزرگ جهان در ژاپن که با کسب مدال برنز برای ایران به پایان رسید، درباره شرایط خودش در لیگ ایتالیا گفت: در حال‌ حاضر تمرینات تیم ورونا در ایتالیا آغاز شده است، اما با صحبت‌هایی که با سرپرست‌ این تیم داشتم تا چند روز آینده به ایتالیا می‌روم و تمریناتم را آغاز می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها