پس از اشتباه محرز و سهل‌انگاری فدراسیون بسکتبال در معرفی نفرات تیم پسران به بازی‌های داخل سالن آسیا، همه نگاه‌ها به بسکتبال دختران با دلارام وکیلی، آیرین آرتونیان، روژانا محمودی و گلاره کاکاونپور دوخته شده است که برای نخستین بار در یک تورنمنت رسمی به میدان می‌روند.
کد خبر: ۱۰۷۴۴۷۵

گلاره کاکاونپور پیش از شروع مسابقات داخل سالن ترکمنستان گفت: اردوهای آماده‌سازی خوبی برای بازی‌های سه نفره داخل سال آسیا داشتیم. با انگیزه زیادی تمرین کردیم و تا حدودی رقیبان خود را می‌شناسیم. امیدوارم با تجربیات خودمان و مربی تیم در این رقابت‌ها به موفقیت برسیم.

کاپیتان تیم بسکتبال بانوان درباره اولین مسابقه رسمی بعد از تائید حجاب بانوان ادامه داد: احساس خیلی خوبی دارم که بعد از تائید حجاب، در این تیم هستم.

متاسفانه بازیکنانی بودند که قبل از مجوز فیبا از تیم ملی کنار رفتند و خداحافظی کردند. از این موضوع تاسف می‌خورم و دوست داشتم همه بازیکنان بودند. این فرصت نه فقط برای خودمان خیلی مثبت است، بلکه در جذب نوجوانان و جوانان به این رشته تاثیر دارد و آنها را بیشتر به این ورزش جلب می‌کند.تیم ایران در این دوره از بازی ها ابتدا برابر تیم های چین تایپه و افغانستان به میدان می رود. بسکتبال ایران در تاریخ بازی های داخل سالن آسیا دو طلا در سال‌های 2007 و 2009 از بسکتبال سه نفره دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها