نسخه نهایی iOS 11 که به گلدن مستر (Golden Master) معروف است، به تازگی منتشر شده و اطلاعات زیادی را در رابطه با محصولات آتی اپل در اختیارمان قرار داده است.
کد خبر: ۱۰۷۱۷۶۸
سیستم تشخیص چهره Face ID در آیفون اکس چگونه کار می‌کند؟

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، حال اطلاعات بیشتری در مورد اسکنر سه بعدی چهره، شارژ وایرلس و اپل تی وی هم به دست آمده که در ادامه به آنها می پردازیم.

پیش از این اطلاعاتی در مورد Face ID به دست آمده بود، اما یکی از توسعه دهندگان برزیلی iOS به نام «گیلرمو رمبو» جزئیات بیشتری را فاش ساخته. اپل از فناوری تشخیص چهره نه تنها برای باز کردن قفل موبایل، بلکه برای تأیید خرید از آیتونز و اپ استور یا وارد کردن خودکار اطلاعات در مرورگر سافاری هم استفاده می کند.

به گفته این کاربر حرفه ای، اپل پی (Apple Pay) هم از احراز هویت بوسیله تشخیص چهره پشتیبانی می کند. برای ثبت چهره کاربر، موبایل از شما می خواهد تا سر خود را به آرامی به طرفین حرکت دهید و نحوه انجام این کار را به شما آموزش خواهد داد.

نکته مهم این است که فناوری تشخیص چهره فقط به آیفون محدود نیست و شاید در آیپد یا آیپاد تاچ هم از این قابلیت استفاده شود:

برای تأیید پرداخت، کاربر باید دکمه کناری دستگاه را دو بار فشار دهد که راهکار خوبی برای جلوگیری از اشتباه در عملیات پرداخت به شمار می رود.

رمبو مواردی را مشاهده کرده که نشان می دهند یکی از مدل های آیفون به صورت بیسیم شارژ می شود، موضوعی که طی ماه های اخیر هم به دفعات شنیده بودیم.

سیستم شارژ بیسیم می تواند موبایل سازگار را تشخیص داده و انیمیشن سه بعدی را در زمان شارژ به نمایش بگذارد.

یکی دیگر از توسعه دهندگان اپل به نام «استیو تروتن-اسمیت» نیز به این نکته اشاره کرده که اپل تی وی، رزولوشن 4K را پشتیبانی می کند اما برای این کار به ارتباط اینترنتی با حداقل سرعت 15 مگابیت بر ثانیه نیاز دارد، ضمن اینکه رزولوشن پایه دستگاه روی 2160p تنظیم می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها