بر اساس گزارشی جدید از وال‌استریت ژورنال، کمپانی اپل در رویداد ۱۲ سپتامبر از نسل جدید گوشی هوشمند آیفون رونمایی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۶۷۵۷۶
اپل در رویداد ۲۲ شهریور از آیفون جدید رونمایی خواهد کرد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت، وال‌استریت‌ژورنال امروز گزارشی منتشر کرده که در آن گفته شده کمپانی اپل در تاریخ ۱۲ سپتامبر یک رویداد داخلی برگزاری خواهد کرد که در آن از مدل جدید آیفون رونمایی به عمل خواهد آورد. باید اشاره کنیم که دعوت‌نامه‌های رسمی برای رویداد مذکور فعلا ارسال نشده است. انتظار می‌رود شرکت اپل در رویداد مخصوص خود در ماه سپتامبر، مدل‌های جدید آیفون را رسما معرفی کند.

یکی از گوشی‌های جدید اپل، آیفون ۸ است که بر اساس خبرها و گزارش‌های فراوانی که در مورد آن منتشر شده، به یک نمایشگر اولد مجهز خواهد بود. این محصول همچنین از طراحی بدون حاشیه بهره می‌برد و پنل جلویی آن تقریبا به طور کامل توسط نمایشگر پوشانده شده است. از دیگر ویژگی‌های شایعه شده برای این مدل، می‌توان به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و سنسورهای سه‌بعدی تشخیص عمق تصویر و تشخیص چهره اشاره کرد. گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد قیمت این مدل از آیفون مطرح شده و نیویورک تایمز هفته‌ی گذشته با انتشار خبری مرتبط با آیفون ۸، قیمت این محصول را حدود ۹۹۹ دلار اعلام کرده است. اپل به احتمال زیاد در کنار آیفون اولد، از دو مدل آیفون دیگر نیز رونمایی خواهد کرد. این دو گوشی در واقع نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس فعلی این شرکت بوده و از طراحی مشابه این دو محصول بهره خواهند برد.

تحلیل‌گران همچنین انتظار دارند که اپل در پاییز سال جاری، نسل جدید ساعت هوشمند اپل‌واچ را هم معرفی کند. بر اساس گزارش‌های اخیر گفته می‌شود که مدل جدید اپل‌واچ از شبکه‌های 4G پشتیبانی خواهد کرد و به همین دلیل شاید کاربران برای استفاده از این محصول نیازی به اتصال آن به یک آیفون نداشته باشند. افزون بر این، انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها به زودی از مدل جدید اپل‌ تی‌وی نیز رونمایی کنند. این مدل جدید از محتوای با کیفیت 4K پشتیبانی خواهد کرد. مهم‌ترین منبع درآمد اپل در حال حاضر فروش آیفون‌های این کمپانی است. بد نیست اشاره کنیم که فروش این محصول در دو سال اخیر کاهش یافته و یکی از دلایل به وجود آمدن این وضعیت، طراحی تکراری آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اعلام شده که تقریبا شبیه به نسل‌های پیشین این محصولات است. اپل امیدوار است که به بهره گرفتن از طراحی جدید در آیفون جدید خود، میزان تقاضا برای این گوشی‌ هوشمند پرچمدار را افزایش دهد. شایان ذکر است که اپل در ماه ژوئن اعلام کرده که اسپیکر مبتنی بر دستورات صوتی خود موسوم به هوم‌پاد و مدل جدید کامپیوتر آی‌مک را در پایان سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها