فعالیت مرزهای خسروی و پرویزخان در عید قربان

فرماندار قصرشیرین در استان کرمانشاه گفت: مرزهای پرویزخان و خسروی این شهرستان در روز عرفه و عید سعید قربان (پنجشنبه و جمعه هفته جاری) فعال است و فعالیت تجاری در این مرزها طبق روال سابق انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۷۲۹۸

فرامرز اکبری افزود: با توجه به رسمی بودن مرزهای خسروی و پرویزخان، فعالیت و روند صادرات کالا از این مرزها در ایام تعطیل ادامه دارد و تاجران ایرانی فعال در ایام تعطیلات عید قربان نیز می‌توانند همانند گذشته به فعالیت خود ادامه دهند.

وی اظهارکرد: با توجه به برگزاری آیین پرفیض دعای عرفه و حضور زائران از سراسر کشور در قصرشیرین و حجم بالای تردد خودروهای شرکت‌کنندگان در این آیین معنوی در روز پنجشنبه هفته جاری، محدودیت ترافیکی برای تردد کامیون‌ها ازسوی پلیس راه اعمال می‌شود. وی بیان کرد: کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی از شب قبل از روز عرفه تا پایان برگزاری آیین دعای عرفه و غروب همان روز (پنجشنبه 9 شهریور) حق تردد در جاده‌های استان کرمانشاه را ندارند. فرماندار قصرشیرین هدف از اجرای این طرح را تسهیل در تردد خودروهای شرکت‌کنندگان در دعای پرفیض عرفه ذکر کرد و گفت: روز عید قربان (جمعه دهم شهریور) تجار ایرانی فعال در این مرزها می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و در صورت آمادگی تجار و پیله‌وران عراقی و حضور گمرک و پایانه عراق در این مرزها، صادرات کالا به اقلیم کردستان عراق و حوزه حکومت مرکزی بدون وقفه انجام خواهد شد./ ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها