مرسدس بنز لیست محصولاتی را که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت حضور خواهند یافت تأیید کرده است. از جمله این خودروها می‌توان به نسخه نزدیک تولید هایپرکار Project One، کانسپت کامپکت و کاملاً الکتریکی با نشان EQ و نسخه سلول سوختی شاسی‌بلند GLC اشاره کرد.
کد خبر: ۱۰۶۷۱۲۶
حضور پرقدرت مرسدس در فرانکفورت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از پدال، در کل مرسدس حدود 100 خودرو را در این نمایشگاه نمایش خواهد داد. همچنین نمایش عمومی پیکاپ تراک X کلاس و نسخه‌های فیس لیفت S کلاس کوپه و کابریولت نیز در فرانکفورت رخ خواهد داد.

S کلاس کابریولت به همان خط‌مشی برادر چهار درب وفادار بوده و شاهد بازطراحی اندک در ظاهر و همچنین استفاده از تکنولوژی‌ها و قوای محرکه‌ی جدید در نسخه عادی S کلاس 2018 هستیم.

در نهایت چشممان به جمال هایپرکار مرسدس-ای ام جی Project One نیز روشن خواهد شد! این خودرو در تیراژ محدودی تولید خواهد شد و کمپانی ادعا می‌کند هایپرکار جدیدش اولین خودرویی است که تکنولوژی هیبریدی فرمول 1 سود می‌برد.

البته مهم‌ترین خودروی دنیای واقعی احتمالاً کانسپت جمع‌وجور و تمام الکتریکی EQ خواهد بود که قرار است به جنگ مستقیم خودروهایی چون شورولت بولت و تسلا مدل 3 برود.

مرسدس همچنین علاقه خود به تکنولوژی سلول سوختی را با معرفی نسخه هیدروژنی GLC نشان خواهد داد. این خودرو پلاگین هیبریدی سلول سوختی محدوده حرکتی 500 کیلومتری داشته و فواصل سوخت‌گیری کوتاه را با سواری بدون آلایندگی ترکیب کرده است.

بی‌شک مرسدس روزهای بسیار شلوغی را در فرانکفورت خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها