شبکه‌های مختلف رادیویی همزمان با فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ویژه برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده‌اند که تقدیم مخاطبان خود می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۶۶۰۸۸

به گزارش روابط‌عمومی معاونت صدا، برنامه «سلام ایران» رادیو ایران که ساعت 6 و 35 دقیقه پخش می‌شود، به مناسبت هفته دولت، گفت‌وگو با وزرا را در برنامه خود تدارک دیده است .

رادیو اقتصاد در مجله تعاملی رادیویی«نود و هشتی‌ها» به تناسب موضوع روز، به موضوعات روز کارمند، مهم‌ترین اولویت اقتصادی دولت دوازدهم و اقتصاد مقاومتی دولت دوازدهم می‌پردازد. این برنامه شنبه تا پنجشنبه ساعت 17 به مدت 85 دقیقه پخش می‌شود.

برنامه «جوان ایرانی سلام» شبکه جوان به مناسبت هفته دولت تا چهارشنبه 8 شهریور با استانداران استان‌های مختلف کشور در خصوص دستاوردهای دولت گفت‌وگو می‌کند. این برنامه از ساعت 6 و 45 دقیقه صبح روی آنتن می‌رود.

برنامه «سمت و سو» رادیو فرهنگ به مناسبت هفته دولت، برنامه ویژه‌ای را در نظر دارد که در آن به عملکرد دولت در زمینه‌های مختلف خواهد پرداخت. این برنامه هر روز از ساعت 17 و 30 دقیقه شنوندگان را همراهی می‌کند. «برای مردم» رادیو معارف برنامه‌ای است که به مناسبت هفته دولت طراحی و تولید شده است. این برنامه هر روز ساعت 17 و 30 دقیقه به بررسی عملکرد و اقدامات و فعالیت‌های دولت خواهد پرداخت.

شبکه رادیویی تهران برنامه‌ای با عنوان «اینجا تهران است» دارد که دغدغه اش مشکلات، مسائل شهرستان‌ها و روستاهای استان تهران است و در هفته دولت با دعوت از فرمانداران به مدت یک هفته در خدمت فرهیختگان رادیو تهران خواهد بود. این برنامه هر روز ساعت
13 و 30 دقیقه روی آنتن می‌رود.

در برنامه «نمای نزدیک» رادیو قرآن که روزهای زوج از ساعت 16 و 15 دقیقه تا 17 روی آنتن می‌رود، به بررسی و پیگیری مطالبات جامعه قرآنی از وزرای پیشنهادی که در حوزه قرآن فعالیت می‌کنند، همچون وزیر آموزش و پرورش ووزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخته می‌شود.

سریال رادیویی «عکس‌های رئیس‌جمهور» که نمایشی تک‌قسمتی است 8 شهریور ساعت 7 و 15 دقیقه، سریال رادیویی پنج قسمتی «سرخ چون ژاله» چهارم شهریور ساعت 12 و «سلول خالی» هر روز ساعت 19 و 15 دقیقه به مناسبت هفته دولت از رادیو نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها