زن و مرد جوان که با حمله به زنان، طلاهای آنها را سرقت می‌کردند با مقاومت آخرین قربانی خود شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۴۷

به گزارش جام‌جم، دهم مرداد امسال زن جوانی با مراجعه به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران با طرح شکایتی گفت: در خیابان ستارخان قصد پیاده شدن از ماشین را داشتم که یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین زن و مرد جوان به من نزدیک شدند. در یک لحظه سرنشین مرد موتورسیکلت از پشت سر به من حمله‌ور شد و پس از سرقت دستبند طلایم، همراه همدست خانم خود و با موتور از محل متواری شدند .

با آغاز رسیدگی به پرونده، شکایت‌های مشابه دیگری توسط شکات زن در کلانتری‌های غرب و شمال غرب تهران مطرح شد مبنی بر این‌که زن و مرد موتورسواری اقدام به زورگیری و سرقت طلاهای آنها کرد‌ه‌اند .

با توجه به وقوع سرقت‌های مشابه، کارآگاهان با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته تعدادی از مراکز تجاری و شعبات بانکی، موفق به شناسایی سرنشینان زن و مرد یک دستگاه موتورسیکلت مشکی شدند. در ادامه و با شناسایی مناطق سرقت در غرب و شمال غرب تهران، تصاویر به دست آمده از سارقین در اختیار گشت‌های انتظامی این مناطق قرار گرفت تا در صورت مشاهده سارقان و شناسایی آنها اقدام به دستگیری این زن و مرد زورگیر کنند. سرانجام 15 مرداد واحد گشت انتظامی در خیابان آیت الله کاشانی یکی از سارقان را طی یک تعقیب و گریز دستگیر کردند.

با انتقال متهم به پایگاه دوم آگاهی «بهزاد» 31 ساله به عنوان یکی از مجرمین سابقه‌دار ساکن در منطقه جوادیه راه‌آهن مورد شناسایی قرار گرفت. بررسی و سوابق متهم نشان داد که او از سال 1385 تاکنون چهار بار به اتهام زورگیری دستگیر و روانه زندان شده است . با دستگیری «بهزاد» و شناسایی وی به عنوان سارق زورگیری که با همدستی یک زن جوان اقدام به زورگیری از خانم‌ها کرده، تحقیقات برای شناسایی همدست وی آغاز شد.

«بهزاد» که در تحقیقات اولیه مدعی بود که به تنهایی اقدام به سرقت کرده، پس از مشاهده تصاویر به‌دست آمده از وی از طریق دوربین‌های مداربسته به ناچار لب به اعتراف گشود و همدستش به نام «لیلا» را معرفی کرد . بهزاد در اعترافاتش گفت: از حدود 4 ماه پیش با لیلا 24 ساله طرح دوستی ریخته و پس از مدتی پیشنهاد زورگیری طلا از زنان جوان را به او داده که با موافقت لیلا، سرقت از زنان را آغاز کرده‌اند .

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با شناسایی لیلا به عنوان دومین متهم پرونده، مخفیگاه وی در خانی‌آباد شناسایی و کارآگاهان به این محل مراجعه کردند اما لیلا از این محل متواری شده بود. سرانجام مخفیگاه جدید لیلا در منطقه نازی آباد شناسایی و او نیز دستگیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها