سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که از تفکرات همتای خود در تیم الاهلی عربستان شناخت دارد. برانکو ایوانکوویچ که در کنفرانس خبری پیش از بازی با الاهلی صحبت می‌کرد، گفت: ما با یکی از بهترین تیم‌های عربستانی در کنار الهلال و النصر بازی داریم. برای این تیم احترام خاصی قائل هستیم. آنها تعداد زیادی از ملی‌پوشان خود را در اختیار دارند که پتانسیل بالای آنها را نشان می‌دهد. قطعا نتیجه را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۳۵

برانکو افزود: ربروف، سرمربی الاهلی در دیناموزاگرب و اروپا بازی می‌کرد. نسبت به تفکرات او شناخت داریم. او سعی می‌کند فوتبال هجومی دیناموکیف را به الاهلی بیاورد. رونالدو هم که در این تیم بازی می‌کند، قبل از این در پارتیزان بازی می‌کرد و نسبت به او شناخت دارم.

برانکو درباره این‌که چرا وی و باشگاه پرسپولیس از تمام ظرفیت جذب بازیکنان خارجی استفاده نکرده‌ است، گفت: ما از روی خط دروازه که یکی از بهترین دروازه‌بان‌های سال‌های اخیر فوتبال ایران را در اختیار داریم تا نوک حمله که آقای گل و بهترین بازیکن دو فصل اخیر ایران در آنجا برای ما بازی می‌کند، تیمی داریم که در تمام پست‌ها از بازیکنان سطح اول و بالا استفاده می‌کند. بازیکنان ما یا ملی‌پوش هستند یا در این سطح قرار دارند. از این جهت مشکلی نداشتیم.

ماهینی: سومین جام را می‌خواهیم

حسین ماهینی که به‌عنوان کاپیتان سرخپوشان در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر الاهلی عربستان حضور پیدا کرده بود، گفت: به همه تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا احترام می‌گذاریم، ولی ما برای بعد از قهرمانی در لیگ برتر و سوپرجام ایران حالا به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و فتح سومین جام هستیم.

ماهینی افزود: ما با تمام قدرت در اینجا حضور پیدا کرده‌ایم و برای رسیدن به هدفی که داریم برای پیروزی به میدان می‌رویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها