هواوی گوشی میان‌رده‌ی Nova 2 Plus را با بدنه‌ی تماما فلزی و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مشابه پرچمداران رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۱۴
گوشی نوا 2 پلاس هواوی رونمایی شد

به گزارش جام‌جم آنلاین، گوشی نوا 2 پلاس هواوی که یکی از محصولات میان رده این شرکت چینی است در تهران رونمایی شد. گوشی نوا ۲ پلاس که مخاطب جوان را هدف قرار داده، دارای مشخصات فنی خاصی است که حتی در برخی از پرچمداران نیز وجود ندارد.

نوا ۲ پلاس یک گوشی تماما فلزی است که با دقت بسیار خوبی تراش خورده و از نظر کیفیت ساخت و طراحی در سطح گوشی‌های پرچم‌دار است. هواوی در این گوشی نیز طرح خاص و برجسته‌ای را برای دکمه‌ی پاور در نظر گرفته است تا در زمان استفاده از گوشی به اشتباه دکمه‌های حجم صدا به جای دکمه‌ی پاور فشار داده نشوند.

هواوی اعتقاد دارد که جوانان به عکاسی و مخصوصا عکاسی سلفی علاقه‌ی بسیار دارند و از این رو در نوا ۲ پلاس از یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و دوربین دوگانه در پشت گوشی دستگاه استفاده کرده است. در کنار این دوربین‌ها، امکانات نرم‌افزاری متنوعی برای بهبود کیفیت تصاویر، استفاده شده است تا تصاویر کاربران به‌صورت خودکار روتوش شوند و جلوه‌ی زیباتری به خود بگیرند.

نوا ۲ پلاس به کمک الگوریتم‌های اختصاصی هواوی و قابلیت‌های نرم‌افزاری می‌تواند چهره را به‌صورت سه‌بعدی اسکن کند و روتوش تصویر را در سطح متفاوتی انجام دهد.

حسگر اثر انگشت در نوا ۲ پلاس در پشت دستگاه قرار داده شده است. هواوی مدعی است این حسگر در نوا ۲ پلاس تنها ۰.۱ میلی‌متر ضخامت دارد که نسبت به نسل‌های قبلی با ضخامت ۴ میلیمتر، عملکرد سریع‌تری دارد و علاوه‌بر آن، به زیبایی بیشتر دستگاه نیز کمک کرده است.

ویژگی جالب دیگری که هواوی در Nova 2 Plus در نظر گرفته، پشتیبانی از فناوری HiFi و صدای خروجی باکیفیت است که تنها در برخی از پرچم‌داران وجود دارد. هواوی می‌گوید نوا ۲ پلاس اولین گوشی هوشمندی است که از چیپ‌ست صدای سه بعدی بهره می‌برد و با فناوری صوتی انحصاری این شرکت با عنوان Histen در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این فناوری با همکاری پروفسور رینر میلارد، یکی از آهنگسازان برجسته‌ی برنده‌ی جایزه‌ی Grammy توسعه داده شده است. هواوی باور دارد که کاربران Nova 2 Plus کیفیت صدای کاملاً متمایزی نسبت به گوشی‌های رایج بازار را تجربه خواهند کرد.

نوا ۲ پلاس در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی به بازار عرضه می‌شود.

مشخصات فنی نوا ۲ پلاس:

پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کایرین ۶۵۹

صفحه نمایش ۵.۵ اینچ از نوع LTPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی

دوربین سلفی ۲۰ مگاپیسل

دوربین دو گانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی با لنز واید و ۸ مگاپیکسلی با لنز تله فوتو در پشت به همراه بزرگنمایی اپتیکال ۲ برابر، ابعاد پیکسل‌ها ۱.۲۵ میکرومتر

پشتیبانی از صدای خروجی HiFi و افکت صدای سه‌بعدی به کمک تراشه‌ی AK4376AECB

ابعاد ۱۵۳.۹ در ۷۴.۹ در ۶.۹ میلی‌متر و وزن ۱۶۹ گرم

۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه پشتیبانی از درگاه حافظه‌ی خارجی

۴ گیگابایت حافظه‌ی رم

باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعت به همراه پشتیبانی از شارژ سریع

اندروید ۷ به همراه رابط کاربری EMUI 5.1

قیمت تقریبی نوا ۲ پلاس در بازار داخلی حدود 1.399.000 تومان پیش‌بینی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها