گوگل 30 زبان مختف را به تایپ صوتی خود در “Gboard” یا همان اپلیکیشن کیبورد اختصاصی گوگل، سرچ صوتی و دیگر نرم ‌افزارهایش اضافه کرده است.
کد خبر: ۱۰۶۲۵۹۸
افزوده شدن 30 زبان جدید به قابلیت تایپ صوتی گوگل

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، نرم‌ افزارهای گوگل پیشرفت‌ های جدیدی را تجربه خواهند کرد. یکی از آن‌ها همین امکانات اضافه شده به تایپ صوتی است که از امروز در دسترس کاربران قرار گرفته است. با آخرین به روزرسانی، گوگل از 119 زبان مختلف پشتیبانی می ‌کند. گوگل حتی زبان باستانی “گرجی” را هم اضافه کرده که بسیار عجیب به نظر می ‌رسد و به همراه زبان هندی از دو زبان بزرگ قاره آفریقا، “سواحیلی” و “امهری” نیز پشتیبانی می‌ کند.

بد نیست بدانید گوگل از برنامه‌ای مشخص استفاده می ‌کند که یعنی این 30 زبان اضافه شده به اندازه کافی مورد استفاده قرار می ‌گیرند. به گفته گوگل، تمامی زبان‌های جدید بزودی در همه برنامه ‌ها و محصولات آن، از جمله برنامه ترجمه، در دسترس خواهند بود. به یاد داشته باشید که برای استفاده از زبان‌ های جدید، باید در برنامه صفحه کلید خود، تایپ صوتی را فعال کنید.

هم چنین در اخبار مرتبط، اکنون می‌توانید در زبان انگلیسی چیزی شبیه «اموجی صورت چشمک ‌زن» را بیان کنید تا آن شکلک ارسال شود. این ویژگی خاص در آینده به زبان‌های بیشتری در دسترس خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها