نخستین دوره رقابت‌های تکواندوی بین‌المللی ازبکستان با عنوان جام ریاست فدراسیون جهانی یکشنبه به پایان رسید و تیم ملی تکواندوی ایران در بخش مردان با کسب چهار مدال طلا، یک نقره و چهار برنز، عنوان نخست را کسب کرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۴۸

تیم ملی تکواندوی ایران که برای حضور در بازی‌های هنرهای رزمی آسیا در ترکمنستان آماده می‌شود، با نفرات متعددی در این رقابت‌ها شرکت کرد تا کادر فنی بعد از ارزیابی عملکرد تکواندوکاران، نفرات اصلی اعزامی به بازی‌های هنرهای رزمی را معرفی کند.

فریبرز عسکری، سرمربی تیم ملی درباره این رقابت‌ها گفت: رقابت‌های سطح بالا و سنگینی را پشت سر گذاشتیم و نفرات اعزامی به صورت جدی محک خوردند و سبب شد برآیند خوبی از عملکرد تکواندوکاران در یک میدان رسمی در اختیار کادر فنی قرار گیرد.

وی ادامه داد: کره جنوبی با نفراتی که به رقابت‌های گرندپری رفته بود، به ازبکستان آمد. روسیه، چین و قزاقستان هم نفرات خیلی خوبی را به همراه داشتند و همین موضوع در کنار تکواندوکاران صاحب‌نام میزبان سبب بالارفتن سطح فنی مسابقات شده بود.

سرمربی تیم ملی درباره تکواندوکاران ایران در این مسابقه‌ها گفت: تکواندوکاران ما با توجه به این که در دوران آماده‌سازی قرار داشتند، در اغلب اوزان عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند و در برخی اوزان نفرات ما به کم‌تجربگی خود باختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها