شهادت 8 مامور توسط اشرار شرق کشور

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به حادثه شهادت 8 تن از ماموران نیروی انتظامی در درگیری مسلحانه شب گذشته با اشرار در محور «کوشای - بم»، احتمال خروج اشرار از خاک کشور را بسیار کم دانست و بر اعمال کنترل شدیدتر بر مرزهای شمالی سیستان و بلوچستان تأکید کرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۲

سردار بهنام شریعتیفر با اعلام این که این حادثه در چند صد کیلومتری مرز در داخل خاک کشور، رخ داده است، تصریح کرد: اشرار جنایتکار از قاچاقچیان بومی هستند که در ارتفاعات جنوب استان کرمان پراکندهاند و گاهی در استان سیستان و بلوچستان تردد میکنند.
وی تأکید کرد: این حادثه در ارتباط با مسایل مرزی از قبیل ورود غیرمجاز به خاک ایران نیست.
سردار شریعتیفر افزود: زمانی که حادثهای در نزدیک مرز و یا استانهای مرزی رخ میدهد، یکی از احتمالات پیش رو قصد خروج اشرار از کشور است که بر این اساس کنترل مرزی افزایش پیدا میکند.
فرمانده مرزبانی ناجا در گفتوگو با ایسنا، افزود: این در حالیست که در این حادثه که در چند صد کیلومتری داخل مرز در کویر رخ داده است، احتمال خروج اشرار از مرز بسیار کم بوده اما با در نظر گرفتن احتمالات، بیشترین اثرگذاری در حال حاضر بر روی مرزهای سیستان و بلوچستان است و هنگهای مرزی در مسیرهای احتمالی خروجی اشرار با شدت بیشتر در حال فعالیت هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها