خبرنگاران، طلایه‌داران راستین خدمت

طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش وافر، جهان را با هاله‌ای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۲۰
خبرنگاران، طلایه‌داران راستین خدمت

به گزارش جام جم آنلاین مدیرعامل مرکز توسعه بین‌المللی خواهرشهری‌های ایران در پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

جمهوری اسلامی ایران در چند دهه اخیر به دلیل تعقیب آرمان های انقلابی، تضادهای ایدئولوژیک با شرق و غرب و نیز تفاوت های رفتاری در حوزه سیاست خارجی، همواره آماج بیشترین حمله های رسانه ای و تبلیغاتی در افکارعمومی بین المللی بوده است اما متاسفانه نقشه راه مناسبی برای مقابله با این هجمه ها نداشته است.

این در حالی است که کم کاری در این زمینه و عدم انعکاس سیاست های داخلی و خارجی کشورمان به ملل جهان با استفاده از ابزارهای مناسب باعث شده زمینه برای سوء استفاده بسیاری از رسانه های توجیه شده کشورها و سازمان های جهانی فراهم شود که به هر شکلی که مایل باشند در ساختن افکارعمومی جهان علیه ما وارد عمل شوند.

به حمد خدا رسانه ها در جمهوری اسلامی ایران و به برکت خون شهدای خبرنگار، بر سرحرفه خویش با هیچ صاحب زر و زوری معامله نکرده اند و اصول انقلابی خود را که همان دفاع از مظلومان و انعکاس درد و رنج آنان است، بهتر از گذشته انجام می دهند. باشد که انشاالله شما خبرنگاران غیور ایرانی علی رغم همه موانعی که وجود دارد با تأسی بر پیام آوران صلح از ادیان مختلف ، طلایه دار سبک مستقل خبری در دنیا باشید.

17 مرداد ماه «روز خبرنگار » یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران عزیز را تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، جد و جهد شما عزیزان را در بر افروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم.

توفیق خبرنگاران عزیز را در ایفای مسئولیت پذیری سنگین اطلاع‌رسانی و حفظ حرمت قلم را آرزومندم و مدارا و سعه صدر حاکمیت که دانستن را حق مردم می‌داند، در فراهم کردن زمینه نشر دقیق رویدادها و اخبار و حمایت از امنیت و حقوق همه فعالان این عرصه داخلی و فرا سرزمینی به زبانهای مرسوم بین المللی و محلی از خداوند متعال خواستارم.

علیرضا رجایی / مدیرعامل مرکز توسعه بین المللی خواهرشهری های ایران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها