زانوی ادبِ ایرج نوذری مقابل فرزند شهید مدافع حرم

ایرج نوذری، بازیگر تلویزیون و سینما و آثاری چون کلانتر، مسافری از هند، اغما، آکواریوم و ملاقات با طوطی در جشن میلاد امام رضا(ع) و تکریم خانواده شهدای مدافع حرم، جلوی فرزند شهید مدافع حرم، مرتضی عطایی زانو زد.
کد خبر: ۱۰۵۹۰۹۳

به گزارش تسنیم، ایرج نوذری در بخشی از مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، از علی عطایی، فرزند شهید مدافع حرم دعوت کرد روی صحنه بیاید. وقتی علی روی سن آمد، ایرج نوذری او را در آغوش گرفت و گفت: «(علی) با همه بی‌تابی‌ها و اذیت‌هایی که شد، الان مرد خانه و قرص است. من جلوی او زانو می‌زنم.» بازیگر تلویزیون و سینما پس از گفتن این جمله، جلوی فرزند شهید مدافع حرم زانو زد. علی هم بعد از این لحظه گفت: «فقط می‌توانم بگویم که پدرم را خیلی دوست دارم.» این لحظات همه حاضران در سالن را تحت تاثیر قرار داد و باعث تشویق آنها شد.

حسام نواب‌صفوی هم در این مراسم گفت: «همان‌گونه که تولد زیباست، مرگ هم می‌تواند زیبا باشد؛ و چقدر آن مرگی که در راه دفاع از کشور و شهادت تلقی می‌شود، زیباتر است که شایسته بعضی از مردان بزرگ است.» حدیث فولادوند هم از دیگر بازیگرانی بود که در این مراسم تجلیل حضور داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها