داستان محرومیت سه بازیکن تیم امید استقلال جدی‌تر از آن چیزی بود که فکرش را می‌کردند. روزی که کمیته انضباطی رای داد بخششی در کار نیست شاید مثل تمام آنچه که در فوتبال ایرانی اتفاق می‌افتد خیلی‌ها منتظر یک رای قابل پیش‌بینی بودند تا در نهایت با جریمه‌ای نقدی همه چیز ختم به خیر شود اما نه‌تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه حالا کار به جاهای باریک‌تر هم کشیده شده است!
کد خبر: ۱۰۵۶۱۸۶

داستان از این قرار است که حدود یک ماه پیش منصوریان به گمان این‌که باید تیمش را برای بازی در دربی 85 راهی آلمان کند اجازه نداد نورافکن، حسینی و قائدی تیم امید را همراهی کنند. شاید آن زمان تصور خیلی‌ها این بود که اتفاق مهمی نمی‌افتد و در نهایت پس از چند روز بازی رسانه‌ای همه یادشان می‌رود که چه اتفاقی افتاده است، اما حذف تیم امید همه چیز را به‌هم ریخت و جای خیلی چیزها عوض شد.

بلافاصله کمیته انضباطی به دستور مهدی تاج وارد کارزار شد و رای به محرومیت سه بازیکن استقلال داد. منصوریان تصور می‌کرد با حضور در فدراسیون فوتبال و دفاع از این بازیکنان می‌تواند رای را بشکند. از این رو به دوستان خبرنگار خود روز سه‌شنبه گفته بود نهایتا تا آخر شب خبر لغو محرومیت را می‌شنوید، اما رئیس کمیته انضباطی صراحتا عنوان کرد بخششی در کار نیست. گویا مهدی تاج که نمی‌خواست در همین ابتدای لیگ، فدراسیون را دچار حاشیه کند، بعد از صحبت استقلالی‌ها از رئیس کمیته انضباطی خواسته بود محرومیت آنها را ببخشد. از سوی دیگر حسن‌زاده که نمی‌خواست در همین ابتدای لیگ هفدهم، احکامش وتو شود، به رئیس فدراسیون گفت مطابق قانون آنها محروم شدند و در صورت شکستن رای او ترجیح می‌دهد دیگر در رکن قضایی فدراسیون فعالیت نکند!

ظاهرا خود فدراسیونی‌ها هم با تهدیدی که حسن‌زاده انجام داده موافق هستند و اصلا بدشان نمی‌آید این حکم پابرجا بماند، چرا که از این پس همه باشگاه‌ها به این نتیجه می‌رسند که عدم همکاری با تیم‌های ملی محرومیت به دنبال دارد و حتی برای باشگاه‌های بزرگ هم بخششی وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها