مدیرکل صدا وسیمای فارس از آمادگی این مرکز برای برگزاری شکوهمند دهه کرامت خبر داد و افزود: در خجسته ایام دهه کرامت، صدا و سیمای فارس با بسیج امکانات خود همراه با مردم، لحظات ناب بزرگداشت امامزادگان جلیل‌القدر فارس را در تلویزیون و رادیو جشن می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۵۴۴۷۵

به گزارش روابط عمومی مرکز فارس، سیدتقی سهرابی افزود: در روز بزرگداشت حضرت احمد بن ‌موسی علیه السلام 7 و 8 مرداد، واحد سیار در حرم مطهر مستقر خواهد شد و با تمام شبکه‌های استانی ارتباط برقرار می‌کند و در سه نوبت با شبکه شما هر بار به مدت 60 دقیقه و همچنین با دیگر شبکه‌های سراسری ارتباط خواهد داشت.

وی عنوان کرد: چند ویژه برنامه شاد و متنوع به‌طور مستقیم به مناسبت دهه کرامت از حرم مطهر شاه چراغ علیه‌السلام در این ایام پخش می‌شود. در برنامه خوشا شیراز به طور ویژه و برنامه شمعدونی هرشب به شکلی متفاوت و شاد به گرامیداشت این ایام می‌پردازد. همچنین ارتباط تصویری با حرم مطهر امام رضا علیه السلام، پخش سرود و ترانه، حضور مسئولان فرهنگی در حرم مطهر در برنامه نگاه روز، پوشش تصویری مراسم و سخنرانی‌ها در دهه کرامت از حرم مطهر شاه چراغ علیه السلام و پخش از شبکه‌های فارس و شما به صورت ضبطی و زنده، اجرای مشترک شبکه‌های فارس، خراسان‌رضوی و قم و ویژه برنامه با کریمان با موضوع شخصیت حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام از برنامه‌های سیمای فارس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها