برگزاری پنجمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیات

دبیر پنجمین دوره سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیات از برگزاری اختتامیه این دوره در مردادماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۶۲۱

حجت‌الاسلام علی‌اصغر دشمیر، دبیر پنجمین دوره سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا، با اعلام خبر برگزاری اختتامیه پنجمین سوگواره‌ عاشورایی عکس و پوستر هیات گفت: این برنامه در سه روز، 4 و 5 و 6 مرداد در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی افزود: در حاشیه اختتامیه پنجمین سوگواره عاشورایی عکس هیات، تور آموزش تخصصی عکاسی با حضور استادان و عکاسان باسابقه کشورمان همچون کمال‌الدین شاهرخ، حسن غفاری، مجید ناگهی و سیدعباس میرهاشمی برگزار خواهد شد. همچنین در برنامه اختتامیه از کتاب‌های عکس هیات 3، 4 و 5 نیز رونمایی می‌شود.

دبیر پنجمین دوره سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیات با اشاره به اختتامیه پنجمین سوگواره پوستر هیات نیز یادآور شد: به همت دبیرخانه سوگواره نخستین کارگاه کاربردهای «خط در گرافیک» با عنوان «کاربرد خط با نگاهی به اقلام خوشنویسی» با حضور استادان برجسته این رشته آقایان مسعود نجابتی، علی رضائیان (ثلث، نسخ، محقق، ریحان)، ناصر طاووسی (رقاع، توقیع) و محمدتقی اسدی (تعلیق، نستعلیق، شکسسته نستعلیق) برگزار می‌شود و نیز از کتاب‌های دوره سوم، چهارم و پنجم برگزیدگان سوگواره‌های عکس و پوستر هیات نیز رونمایی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها